Buttons/pagina's

    

maandag 25 september 2023

Herfstappeltje

Zomaar een ideetje met het Craft stencil 'Apple by Marleen' dat in mijn hoofd zat. Terwijl ik deze kaart aan het maken was bedacht ik me hoe leuk het zou zijn om de tekst 'kaartje voor jou' van mijn nieuwste tekstcirkel in de vorm van de appel te verwerken. Zoals je ziet is dat nog goed gelukt ook!

Hartelijke groetjes, Marleen

Materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1504 (Flowers by Marleen), COL1525 (Eline's Ladybugs)
Craftables: CR1608 (Pumpkins by Marleen - krulletjes bij de bloemen), CR1633 (Corn & Sunflowers by Marleen), CR1635 (Kaartje voor jou cirkel by Marleen)
Craft stencil: PS8013 (Apple by Marleen)
Papers: CA3145 (Soft Glitter paper - Bronze), CA3166 (Pearl paper - White - vleugeltjes), CA3171 (Metallic paper - Gold)
Pretty Papers bloc: PK9185 (Welcome fall by Marleen)
Rhine stones: CA3154 (Bronze)

Florence cardstock: 
095 - Anthracite
096 - Black

5 opmerkingen:

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen