Buttons/pagina's

    

zondag 10 december 2023

Merry Christmas & Happy Holidays

Vorige week heb ik deze mooie set kerstkaarten gemaakt met mijn Collectables 'Houses by Marleen'. Met deze set kun je 4 verschillende huisjes maken en natuurlijk kun je variĆ«ren met de verschillend gevormde ramen. De boompjes van mij Craftables 'Pine trees by Marleen' passen er ook perfect bij en maken jou kaarten met de huisjes nog gezelliger.  

Hartelijke groetjes, Marleen


Materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1532 (Stamp frames), COL1537 (Houses by Marleen)
Craftables: CR1483 (Trees by Marleen - sterren), CR1602 (Pine trees by Marleen), CR1605 (Text labels)
Clear stamps: CS1037 (Hello winter by Marleen)
Papers: CA3143 (Soft glitter paper - Gold), CA3171 (Metallic paper - Gold), CA3181 (Snow paper)
Pretty Papers blocs: PB7067 (Eline's Winter Dreams)

4 opmerkingen:

  1. Heey Marleen,
    dat zijn gezellige postzegel kerstkaartjes geworden met de geweldige huisjes!!!
    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattige kaarten met de huisjes.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die zijn superleuk geworden met die huisjes! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen