Buttons/pagina's

    

woensdag 3 januari 2024

Bloemenpost

Een nieuw jaar met een hele nieuwe collectie. Deze januari maand even geen nieuwe ontwerpen van mijn hand, maar uiteraard wel hele leuke materialen om weer fleurige kaarten mee te maken. Ik ben vast aan de slag gegaan met het mooie nieuw knipvel 'Flower Circles'.

Hartelijke groetjes, Marleen

Materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1504 (Flowers by Marleen)
Craftables: CR1644 (Circle of Hearts)
Creatables: LR0843 (Sweet heart sprig)
Knipvel: VK9607 (Flower Circles)
Papers: CA3166 (Pearl paper - White)
Paper set: PK9177 (Fleurige groetjes by Marleen)
Perfumed Paper: CA3131 (Lilac)
Enamel dots: PL4517 (Two pink)
Pearls: CA3132 (White)
Rhine stones: CA3136 (Silver), CA3158 (Mint), CA3164 (Lilac)

Florence cardstock: 
039-Mauve

7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart! Heel mooi met de bloemetjes. Ik hou ervan.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooie, fleurige kaart, mooi hoe de bloemen van het plaatje bovenop terugkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige voorjaarskaart Marleen .
    Mooi plaatje.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een gezellige bloemen kaart Marleen. Mooie mal is dit.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart met bloemen en de mal met hartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooi met deze fijne bloemen !

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen