Buttons/pagina's

    

maandag 18 maart 2024

Samenwonen

Met mijn nieuwste Collectable 'Birdhouses by Marleen' kun je twee verschillende vogelhuisjes maken. een klassiek vogelhuisje (zie mijn vorige blogbericht) en een kleiner rond vogelhuisje zoals op mijn kaart hieronder. Bij beide huisjes kun je ervoor kiezen om hem ergens aan te laten hangen met behulp van het hangertje of je kunt hem op een poot/stukje hout zetten. 

Wil je deze kaart zelf ook maken? Dat kan! 
Deze kaart is terug te vinden in the Collection #135. Op de website van Marianne Design vind je de werkbeschrijving en uitgebreide materialenlijst. Zie: https://mariannedesign.nl/downloads/the-collection

Hartelijke groetjes, Marleen


Materialen Marianne Design:
Collectables: COL1465 (Eline’s birds – vogel + kleine bloemetje), COL1534 (Eline's Garden Birds), COL1540 (Birdhouses by Marleen)
Craftables: CR1605 (Text labels)
Clear stamps: CS1156 (Dieren groetjes)
Pretty Papers bloc: PK9187 (So lovely)
Enamel dots: PL4520 (Snowflakes),  PL4531 (Pink glitter)
Rhine stones: CA3136 (Silver)

3 opmerkingen:

  1. Lief kaartje met deze prachtige materialen.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de leuke vogeltjes en de zachte kleurtjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig mooi! Lief in die zachte kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen