Buttons/pagina's

    

maandag 15 april 2024

Winnaar GiveAway - Over the Rainbow

April doet wat het wil... van het weekend konden we genieten van heerlijk weer en vandaag staan wind en regen op het programma. Uit jullie reactie's te lezen zijn vele wel toe aan stabiel voorjaarsweer, maar helaas moeten we nog even geduld hebben. Vandaag gaat er in elk geval wel een zonnig setje naar de winnaar van mijn GiveAway - Over the Rainbow.

Dus tijd... om de winnaar van de GiveAway bekend te maken:


De winnares is: 

honderdprocentouddorp

Van harte gefeliciteerd met het winnen van deze GiveAway! Zou je mij een berichtje willen sturen met daarin je adresgegevens, dan zorg ik ervoor dat het setje op de post gaat.

Bedankt allemaal weer voor het meedoen en alle leuke en lieve berichtjes.
Hartelijke groetjes, Marleen

Pssstt... niet gewonnen... houd mijn blog en Instagram goed in de gaten want volgende maand heb ik alweer (ja! alweer!) een mooie GiveAway! 

Deze giveaway word op geen enkele manier onderschreven, gesponsord of gepromoot door Instagram en/of Blogger.


3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd winnaar en Marleen bedankt voor de kans dit te winnen. Insta heb ik van de hand gedaan. Maakte daar te weinig gebruik van.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen