Buttons/pagina's

    

dinsdag 23 juli 2024

Spetterende verjaardag voor jou

Wat is het heerlijk om een verfrissende duik in een zwembad te doen op een warme zomerdag. De apen op mijn kaart weten wel raad met dit luxe zwembad en maken er een spetterend zwemfeestje van!

Wil je deze kaart zelf ook maken? Dat kan!
Deze kaart staat op het blog op de Marianne Design website, dus daar vinden jullie de werkbeschrijving en gebruikte materialen op terug. Zie: https://mariannedesign.nl/blog/spetterende-verjaardag-voor-jou

Hartelijke groetjes, Marleen


Materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1399 (Eline's Monkey), COL1543 (Sun & clouds by Marleen), COL1550 (Pool by Marleen), COL1551 (Happy Fruits by Marleen - zwemband)
Craftables: CR1583 (Slimline Grass-Horizons-Clouds - golvende water), CR1605 (Text labels), CR1637 (Box card smal)
Creatables: LR0722 (Gate folding - Jungle), LR0794 (Littly Jungle leaves), LR0815 (Tropical flower)
Clear stamps: CS1166 (Kleurige groetjes)
Cardstock: PK9191 (Fresh Lemonade)
Paper pad: PB7066 (Eline's Whitewash), PK9190 (Fresh Lemonade)
Papers: CA3171 (Metallic paper - Gold)
Enamel dots: PL4530 (Yellow glitter)
Rhine stones: CA3158 (Mint), CA3163 (Ice Blue)
Tools: LR0014 (Double sided craft tape)

Florence cardstock:
066-Anise, 072-Fern, 096-Black


5 opmerkingen:

  1. helemaal geweldig. Ik had de apen nooit weg moeten doen. ai. Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke, vrolijke kaart Marleen, heel tof gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superrrr leuk met de grappige apen Marleen.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil jullie allemaal laten weten dat er een geweldige kans is voor individuen of bedrijven om een ​​lening te krijgen van de heer Pedro, een kredietverstrekker die mij een lening van $ 800.000 heeft verstrekt om mijn bedrijfsproject te financieren tegen een jaarlijks rendement van 2%. De heer Pedro is een vriendelijke, zachtaardige man die met investeerders werkt en ze bieden ook een investeringsleningprogramma aan om elk bonafide bedrijf over de hele wereld te financieren.
    Neem contact op met de heer Pedro
    via e-mail: pedroloanss@gmail.com
    Whatsapp-nummer: +393510140339.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen