Buttons/pagina's

    

dinsdag 22 oktober 2024

Kerstkoekjes bakken

Het nieuwste nummer van het Marianne Magazine is weer verkrijgbaar, deze keer vol met inspiratie voor de winter en Kerstdagen! Ook ik mocht voor dit nummer aan de slag en combineerde mijn Craft stencil 'Apron by Marleen' met mijn nieuwste Collectable 'Christmas Cookies by Marleen' want we gaan Kerstkoekjes bakken!

Wil je deze kaart zelf ook maken? Dat kan!
De werkbeschrijving en uitgebreide materialenlijst zijn terug in Marianne Magazine #64. Voor slechts € 17,95 heb je al een jaarabonnement voor dit mooie magazine vol inspiratie.

Hartelijke groetjes, Marleen




Materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1556 (Christmas Cookies by Marleen)
Craftables: CR1564 (Gingerbread dolls by Marleen)
Creatables: LR0707 (Oven mitt & spoon)
Craft stencil: PS8085 (Apron by Marleen)
Cardstock: PK9196 (Christmas bakery by Marleen)
Metallics: PK9197 (Christmas bakery by Marleen)
Papers: CA3166 (Pearl paper - White)
Paper pad: PK9195 (Christmas bakery by Marleen)
Stickers: CA3198 (Christmas bakery by Marleen)
Pearls: CA3132 (White)
Rhine stones: CA3155 (Gold), CA3163 (Ice Blue)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen