Buttons/pagina's

    

zondag 25 mei 2014

Kerstkaart met Don & Daisy

Vandaag weer eens lekker een kerstkaart met (mijn favorietjes) Don & Daisy er op gemaakt. Het plaatje en het blauwe designpapier komen uit het nieuwe Don & Daisy pretty papers bloc van Marianne Design en ik wilde er al een poosje een kerstkaart mee maken. Hieronder weer het resultaat!

Deze kerstkaart heb ik gemaakt voor de Christmas Challenge (with Sketches) Challenge Blog, challenge #124 met uiteraard weer een leuke sketch. En... deze keer wordt de prijs gesponsord door Marianne Design!

Groetjes,
Marleen

Gebruikte materialen Marianne Design: 
Clearstamp: COL1341
Papier: PK9107
Plaatje: (afbeelding om zelf nog in te kleuren; zat in het Don & Daisy pretty papers bloc) PK9107
Snijmallen: COL1341

Link naar de challenge: http://christmaschallenges.blogspot.nl/2014/05/challenge-124-sponsored-by-marianne.html
_________________________________________________________________________________

Verder wilde ik deze twee schitterende verjaardagskaarten ook nog even met jullie delen. De kaart met Don heb ik gekregen van Trijntje en de kaart met de uiltjes had Ellie naar mij opgestuurd. Bedankt voor deze schitterende kaarten lieve blogvriendinnen!



18 opmerkingen:

  1. Hoi Marleen,
    Wat een snoeppie!!
    Leuk plaatje en mooi gekleurd :)
    Je gekregen verjaardagskaarten zijn inderdaad ook plaatjes!
    Ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad (ook al had je de bruiloft ;))
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kerstkaart en 2 mooie kaarten gekregen, alledrie prachtig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart, Marleen.
    En wat een leuke verjaardagskaartjes heb je gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben een dag niet op je bloggie geweest en zie dat je jarig bent geweest, van harte Gefeliciteerd nog Marleen en zo te lezen had je wel een hele bijzondere verjaardag! en is het vast een gezellige dag geweest op de trouwdag!!!! Een hele leuke kerstkaart heb je gemaakt met Don en Daisy en wat lief dat je van Trijntje en Ellie een mooie kaart hebt gehad! Leuk is dat hè uit blogland!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Marleen
    Ik vind je kaart prachtig, zo leuk gemaakt, super dat je verwend bent met verjaardagskaarten.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marleen. Wat een leukerd is dit. Mooi met de materialen die je hebt gebruikt. De hoekjes zijn erg mooi. Je hebt ook een mooie kaart van Ellie gekregen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart Marleen, je hebt Don en Daisy weer prachtig ingekleurd en schitterende mallen gebruikt. Mooie indeling van de kaart.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaarten. Nog gefeliciteerd met je verjaardag!
    Groetjes Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kerstkaart Marleen, prachtige Don&Daisy, mooie hoeken...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke kerstkaart. Mooie frisse kleurtjes!
    Liefs, mam.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Really cute card! Thanks for joining us this week at CCWS!!

    /Christina, DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauwie alweer een prachtig kaartje! Super Marleen! En wat lief dat je verjaardags kaartjes heb gekregen ook die zijn erg mooi.

    lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt Marleen - supermooi gekleurd en supermooi samengesteld.
    Lief dat je verjaardagskaartjes hebt gekregen - heel euk.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Marleen,
    Super leuk kerstkaartje heb je gemaakt.
    Erg leuk om te lezen dat je mijn verjaardagskaartje leuk vind, graag gedaan hoor. En ook erg leuk dat je hem op je blog laat zien. Ik vond dit echt een kaartje voor jou omdat ik op je blog ook regelmatig uiltjes voorbij zie komen hihi.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nog gefeliciteerd met je verjaardag Marleen. Wat een mooie kaarten heb je gekregen, super en wat een schitterende kaart heb je gemaakt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt voor de challenge bij CCWS.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. leuk kaartje en wat heb je ook leuke kaartjes gekregen heel mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen