Buttons/pagina's

    

donderdag 17 juli 2014

Challenge 109 - Marianne Design Challenge Blog

Challenge 109 is bedacht door Mieke: 

Maak iets anders dan een kaart! Zoals je kunt zien heb ik gekozen voor cupcakes van vilt.

Doe jij ook gezellig mee met onze nieuwste challenge?
In verband met de zomervakantie heb je deze keer de tijd om mee te doen tot 13 augustus 18:00 uur!
Tip: let er op da je weer zo veel mogelijk materialen van Marianne Design gebruikt (zie de richtlijnen op de challenge blog). 

Link naar challenge 109: http://mariannedesign.blogspot.nl/



















______________________________________________________________________________


Hieronder meer foto's, informatie en de gebruikte materialen voor mijn creatie's van vilt en hoe je dit zelf ook kunt maken!



































Om te beginnen het patroon van de cupcakes. 
Deze kwam ik weken geleden al tegen op de website van Marianne Design.


Verder heb ik ook dingen gemaakt zoals de room-toefjes en de aardbeien. Wil je weten hoe je dit kunt maken kijk dan op mijn Pinterest! Ik heb voor de challenge een speciale map aangemaakt 'How to: with Felt'.

Zoals jullie kunnen en mogen verwachten heb ik voor mijn creatie's ook weer zo veel mogelijk materialen van Marianne Design gebruikt!


Voor deze cupcake heb ik de Craftable 'Border-stitch' - CR1250 gebruikt.




















Voor deze room-toefjes/bloemen heb ik de Craftable 'Passe-partout round' - CR1239 gebruikt. 





















Voor de aardbeien heb ik ook de Craftable 'Passe-partout round' - CR1239 gebruikt en het kleinste bloemetje van de Collectable 'Flower' - COL1316. 













Voor het uiltje heb ik uiteraard de Collectable 'Family Owl' - COL1357 gebruikt. 
















Voor deze twee cupcakes heb ik twee bloemen van de Collectable 'Flower' - COL1316 gebruikt. Daarnaast heb ik de Pompom Vintage Lace - JU0842 en de organza bloemen - JU 0917 gebruikt om de cakejes te decoreren. 





























Voor deze cupcakes heb ik ook de Collectable 'Flower' - COL1316 gebruikt en voor het roosje de Creatable 'Chinese roos' - LR0163.



































Tot slot heb ik voor deze twee cupcakjes de Craftable 'Passe-partout round' - CR1239, de Collectable 'Flower' - COL1316 en de 

Creatable 'Chinese roos' - LR0163 gebruikt. 




























Hopelijk heb ik jullie hiermee een beetje inspiratie kunnen geven voor jullie eigen creatie (uiteraard hoeft die NIET van vilt te zijn) en doen jullie mee met deze super leuke challenge! Ook zijn er zoals altijd weer fantastische prijzen te winnen!!

Ik heb er al helemaal zin in om op jullie blogs al het moois te komen bewonderen!
Vast een hele fijne zomervakantie gewenst en groetjes, 
Marleen

19 opmerkingen:

  1. Ooooooooooh....wat ziet dat er gaaf uit, Marleen. Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooooh wat ziet dat er lekker uit om in te bijten gewoon
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow je hebt inderdaad enorm uitgepakt, wel super mooi hoor!

    Liefs, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend!!!!!!!!! Wat gaaf Marleen......o o o o o hhhh wat mooi....daar was je vast wel een tijdje mee bezig maar wat een resultaat...een grote dikke WAUWWWW
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Marleen ,
    wat een schitterende creatie
    super super mooi !
    ook heb ik genoten van alle mooie dingen op je blog en ben ik ook jou gaan volgen
    Ook jij bedankt dat je mijn blog ook bent gaan volgen
    fijne dag lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Marleen,
    Ik vind het prachtig!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi geworden, daar heb je veel werk van gehad!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een verrassing om iets anders als een kaart te vinden op je blog!
    Prachtig gemaakt, en dat uiltje ertussen is ook heel grappig :)
    Liefs, mam.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi geworden Marleen.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je dit schitterend gemaakt Marleen, ik vind het helemaal geweldig, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mom...dat ziet er heerlijk uit Marleen! Heel gezellig is je etagère met de leuke cupcakes van vilt.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Marleen,

    Wauw,wat supermooi. Dit is gewoonweg prachtige gedaan. Super.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een geweldig mooie creaties van vilt gemaakt Marleen....SCHITTEREND in prachtige kleurtjes....


    Groetjes en geniet maar heerlijk van het mooie weer
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig heel erg mooi gemaakt Marleen daar heb je vast veel werk mee gehad. Mooie kleurtjes heb je gebruikt een gezellig geheel.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw wat leuk Marleen.
    Wat heb je dat leuk bedacht!!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuk zijn je cupcakes geworden. Daar zul je wel veel werk
    aan hebben gehad.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow wat een mooi kunstwerk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow, daar is echt over na gedacht, wat leuk gedaan met al deze verschillende stansen. Het resultaat ziet er smakelijk uit. Leuk dat je van dit gebakt lang kunt genieten.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen