Buttons/pagina's

    

woensdag 26 juli 2017

Bergkaart...

Van het weekend viel het nieuwe Marianne Magazine bij mij op de deurmat... met... daarin weer een nieuw patroon van mij. Hij heeft zelfs de cover gehaald! Deze keer kunnen jullie aan de slag met het maken van de bergen. Zoals altijd vind je de werkbeschrijving en het patroon in het magazine en staat hij tussen het overzicht met mijn ontwerpen/patronen.

Tip: Er is ook een gezellige facebookgroep omtrent mijn patronen
'Patronen byMarleen voor Marianne Design'. Hier vind je naast mijn nieuwe werkstukken
ook leuke nieuwtjes omtrent mijn patronen en mag je natuurlijk ook jou eigen werkstuk daar delen!
Ga naar facebookgroep: https://www.facebook.com/groups/1862271894047025/

Lieve groetjes, Marleen


6 opmerkingen:

  1. Leuk voor je Marleen ! Wat een eer op iets van jezelf gepubliceerd te zien ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuke kaarten heb je weer gemaakt. Ik vraag altijd af hoe kom je op de ideetjes?
    Grt van Judith en een fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo,
    Ben al even niet meer langs geweest ;-(
    Wat leuke dingen heb je weer gemaakt !!!!
    Fijn om jou creaties te bewonderen .
    Vele groeten ,
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  4. PS: je hoofding is super tof welke lettertypes heb je daarvoor gebruikt .

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ow, wat super leuk die bergkaart!
    Liefs, mam.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen