Buttons/pagina's

    

maandag 24 juli 2017

Zonnige Zomer Zoentjes

Misschien hebben jullie ze inmiddels allang gezien in the Collection van juli... die van augustus komt er immers al bijna aan. Maar ik bedacht me ineens dat ik helemaal vergeten ben om deze zomerse kaarten die ik voor the Collection #55 mocht maken, hier te delen. Dus bij deze alsnog.

Lieve groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design: 
Clear stamps: KJ1713 (Zomer)
Craftables: CR1412 (Feathers) - CR1414 (Twine circle)
Creatables: LR0477 (Flip flops & Sun glasses) - LR0478 (Hibiscus & Tropical leaves)
Knipvel: VK9561 (Tropical birds)
Mulberry paper: RB2224 (Coloured)
Pearls: CA3133 (Pearls off-white)
Pretty Papers bloc: PK9148 (Boho Summer)


Gebruikte materialen Marianne Design:
Clear stamps: KJ1713 (Zomer)
Craftables: CR1360 (Passe partouts) - CR1412 (Feathers) - CR1415 (Twine border)
Creatables: LR0388 (Flower doily) - LR0477 (Flip flops & Sun glasses) - LR0478 (Hibiscus & Tropical leaves)
Knipvel: VK9561 (Tropical birds)
Mulberry paper: RB2224 (Coloured)
Pearls: CA3132 (Pearls white)
Pretty Papers bloc: PK9148 (Boho Summer)

10 opmerkingen:

  1. Twee prachtige zomerse kaartjes Marleen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha, ziet er helemaal toppie ui t!
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige zomerse kaarten !!!!

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie tropische kaarten Marleen.groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele gave, zomerse kaarten!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb ze gezien in de Collection! Altijd jammer dt er geen namen bij staan. Maar e zijn weer schitterend, Marleen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaartjes weer.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Had ze natuurlijk al in de Collection bewonderd maar leuk om ze hier ook nog even te zien. Prachtig hoor Marleen. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie kaarten gemaakt Marleen!
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen