Buttons/pagina's

    

zaterdag 22 juli 2017

Hello cactus!

Vandaag mag ik weer iets te laten zien op het Marianne Design inspiratie blog. Deze keer ben ik aan de slag gegaan met de craftables 'Cactus'! Omdat ze klein zijn en veel onderdeeltjes hebben kun je er lekker veel maken en allemaal verschillend. Ook vind ik het leuk ze in gekleurde potjes met een gouden onderkant te stoppen.

Lieve groetjes, Marleen


Benieuwd hoe ik deze kaart heb gemaakt? En wat ik daarbij allemaal heb gebruikt? Kijk dan snel op het Marianne Design inspiratie blog. Daar vind je de werkbeschrijving en materialenlijst terug. Klik op het logo om naar de blog te gaan.


9 opmerkingen:

  1. Leuke kaart Marleen.
    Je hebt je echt uit kunnen leven met de cactussen.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zag het net op inspiratieblog. Heel erg leuk! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk, heb gisteren de stansjes ook gekocht.
    Je hebt ze tof gebruikt zo op je kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat gaaf. Ik ga zo even kijken op het design blog. Ik heb net de mannenkleding besteld, dus de cactussen even niet, maar ik vind ze wel tof!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel vrolijk én heel leuk deze "stekelige" kaart Marleen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zo op een witte ondergrond!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt super super leuk! Van mij krijg je een dikke tien!
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen