Buttons/pagina's

    

zaterdag 20 januari 2018

Gefeliciflapstaart

Vanavond heeft mijn oudste zoontje weer een kinderfeestje. Deze keer een heus kinder-disco-verjaardagsfeest en hij heeft er enorm veel zin in. Hij kreeg daarvoor een uitnodiging met een eenhoorn erop, dus ik wist gelijk wat ik voor je jarige zou gaan maken!

Fijn weekend en lieve groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design: 
Clear stamps: CS0987 (Felicitaties)
Collectables: COL1323 (Flower set) - COL1408 (Eline's Horse & Unicorn)
Craftables: CR1360 (Passe partouts)
Creatables: LR0398 (Build-a-Rose)
Diamond gems: JU0937 (Light pink & pink)
Enamel dots: PL4511 (Cold as ice) - PL4512 (Baby pink)
Pretty Papers blocs: PK9147 (Aqua color) - PK9153 (Sweet Romance)
Ribbons: JU0950 (sweet colors ribbons)
Sweet lace: JU0936 (Crown)

17 opmerkingen:

  1. Prettig als je gelijk een onderwerp heb. Erg leuk geworden. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat schattig envelopje Marleen
    groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is heel erg leuk geworden Marleen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige creatie.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieve kaart Marleen.
    Grt van Judith en nog een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dit weer mooi gemaakt MArleen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supermooi kaartje!!
    Wat een stoer kinderfeestje :)
    Maar wel met een lief thema...
    Fijn weekend!
    Lieve groetjes,
    Gerdine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk gedaan Marleen, een heel mooi fleurig gedaan.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk gedaan Marleen die eenhoorns zijn weer helemaal hot aan het worden onder de kids, ben er ook volop mee bezig.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, eenhoorns zijn hip en jouw kaartje is magisch mooi!
    grt.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuk en vast en zeker in de roos!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een plaatje!
    Zo grappig om te zien dat ik vorige week bijna precies hetzelfde heb gemaakt voor een jarige jet. Ook met eenhoorn en een binnenkaartje waarin het geld/cadeaukaartje zit.
    Had het alleen nog niet geplaatst. Ga ik binnenkort maar eens doen. Die van jou vind ik stiekem dan alleen weer leuker ;-)

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen