Buttons/pagina's

    

dinsdag 23 januari 2018

Reiskoffer

Het nieuwe nummer van het Marianne Magazine is weer uit. De voorjaarseditie 2018! Ook voor dit nieuwe nummer mocht ik weer een patroon tekenen en deze keer is dat een patroon om een koffer mee te maken. Het patroon, de werkbeschrijving en materialenlijst vinden jullie natuurlijk in Marianne Magazine 37. 

Abonnees hebben hem (als ik me niet vergis) al ontvangen en vanaf begin februari is het nummer ook weer in de hobby winkels te koop. Voor meer informatie over een abonnement ga je naar de website van Marianne Design, zie: https://mariannedesign.nl/magazine

Weer heel veel plezier ermee!
Lieve groetjes, Marleen


12 opmerkingen:

  1. Wauw! Super mooi Marleen! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige creatie heb je met de nieuwe Collectables gemaakt. Ze zijn echt schattig en leuk gedaan ze zo te combineren met een mooie grote koffer.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, het magazine viel dit weekend in de bus. Jouw creaties vallen me meteen op, zo leuk en net even anders dan de rest!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk Marleen, wat een leuk idee een koffer.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig wat een super leuk patroon heb je weer gemaakt.
    Hoe bedenk je het toch elke keer. ;-)

    Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super gaaf!!!!!!!
    Wat een geweldig leuk idee dit, complimenten hoor!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw Marleen, wat ziet het er super uit!! Je bent ook zo creatief. Leuk dat we mogen meegenieten.
    En ik wacht met smart dat die nieuwe materialen uitkomen. Nog heel even..
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooh Marleen, zo lief! Die koffer mag bij ons ook wel belanden! En de kangoeroe [L]! Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig, wat een leuke creatie weer en wat zijn die diertjes schattig. Leuke, vrolijke kaart met de eenhoorn. Prachtige lentekaart met de madeliefjes. Veel succes met je cursus.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, heb het blad en deze kaart gezien, geweldig wat leuk is ie! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen