Buttons/pagina's

    

zaterdag 17 februari 2018

Baby on board

Weer iemand zwanger! De afgelopen tijd had ik al een paar felicitatie kaartjes gemaakt en ik vorige week had er weer eentje nodig. Bij deze kaart heb ik een combinatie gemaakt van een paar hele nieuwe en een paar iets oudere materialen van Eline, die zoals je kunt zien perfect bij elkaar passen.

Fijn weekend en lieve groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design:
Clear stamps: EC0170 (Eline's zebra)
Collectables: COL1419 (Eline`s baby onesie)
Pretty Papers blocs: PB7049 (Eline's Babies blue) - PB7054 (Crafty Patterns)

18 opmerkingen:

  1. Dat vind ik er net zo leuk aan: die materialen zijn tijdloos! Superleuk kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig leuk Marleen. Super om op deze manier oude en nieuwe dingen te combineren.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De kleurtjes passen zeker perfect bij elkaar, ik vind dat groene van het oudere bloc altijd een lastige kleur om te combineren.
    Maar dit is heel mooi, super kaartje weer.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eine total entzückende und wunderschöne Karte
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super schattig kaartje is het weer geworden.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart, met dit hippe rompertje!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk Marleen om dit papier te gebruiken voor het rompertje. Een schattig kaartje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een erg leuk kaartje! Ik zit nog steeds te dubben of ik de stans van het rompertje ga kopen of niet. Als ik dan dit kaartje zie....
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi om oud en nieuw te combineren in deze prachtige kaart. Ben dol op dit kleurtje.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi kaartje!
    groetjes en fijn weekend!
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk, Marleen. Een rompertje is altijd gaaf voor een zwangerschap of geboorte.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schattig kaartje, mooie tintjes en erg leuk voor zulk goed nieuws!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig, mooie kleuren en design. Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. aah... jaloers... ik heb alle mooie groene designpapiertjes uit dat blok al heel lang op... en zat te dubben of ik toch nog maar weer zo'n 'blauw' papierblok ga kopen. Als ik dit dan weer zie verdwijnt de twijfel heel snel :)
    Groetjes, Gerdine

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen