Buttons/pagina's

    

maandag 19 februari 2018

Een huis gevonden!

Inmiddels is het al weer een maandje geleden dat ik deze kaart heb gemaakt. Mijn broertje heeft een huis gevonden en is op zichzelf gegaan en daar hoort natuurlijk een kaartje bij!

Het papier dat ik heb gebruikt is deze keer niet van Marianne Design maar van een ander blok en daarom heb ik even getwijfeld of ik het hier zou laten zien. Maar ik vond de kaart toch wel heel stoer geworden en er zitten ook genoeg materialen van Marianne Design op.

Lieve groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design: 
Clear stamps: CS0996 (Birthday whises UK)
Creatables: LR0353 (Horizon village) - LR0355 (Horizon Trees)
Enamel dots: PL4501 (Enamel stickers blue & grey)

13 opmerkingen:

  1. Inderdaad een stoere kaart! Super!
    Past precies bij jouw broer.
    Liefs mam.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi dit verhuiskaartje voor je broer Marleen...lekker stoer en toepasselijk...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi CAS verhuiskaartje Marleen ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toppertje ziet er gaaf uit.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel gaaf verhuiskaartje!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad, dit is zo leuk gemaakt. perfect.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel gaaf! Heb je er een geldenvelope van gemaakt? Ik ga ervan uit dat hij open kan...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is niet echt een geld-envelop eigenlijk. Het is een kaart met de vouwlijn in het midden en daarom heen zit dan een soort wikkel wat ik heb gedecoreerd. In de kaart heb ik dan weer wel geld geplakt, hihi... dat is toch wel het meest handige cadeau om te krijgen.

      Verwijderen
  8. Heel leuk Marleen, en lekker stoer.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen