Buttons/pagina's

    

vrijdag 16 maart 2018

Silence

Zoals in mijn berichtje van afgelopen woensdag beloofd vandaag de twee andere condoleance kaarten. Een lastig thema en heel persoonlijk. Naar mijn mening zijn condoleance kaarten dan ook het mooist en meest stijlvol als ze zo rustig mogelijk zijn. 

Hieronder nog twee kaarten gemaakt met de prachtige knipvellen en clear stamp teksten van Els Wezenbeek. 

Lieve groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design:
Clear stamps: EWS2224 (Silence)
Craftables: CR1331 (Basic - Round) - CR1374 (Box card-bloemetjes) - CR1400 (Graceful cross)
Knipvel: EWK1256 (Silence 1)
Pearls: CA3132 (Pearls white)
Pretty Papers bloc: PK9154 (Eternity)



Gebruikte materialen Marianne Design:
Clear stamps: EWS2224 (Silence)
Creatables: LR0518 (Anja`s flower wave)
Pearls: CA3132 (Pearls white)
Pretty Papers bloc: PK9154 (Eternity)


14 opmerkingen:

  1. Hier word ik stil van. Ze zijn prachtig. Vooral de eerste met het mooie plaatje vind ik heel mooi, zoveel symboliek. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your cards are just beautiful.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig zijn ze Marleen.
    Groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten Marleen
    Ik heb ook altijd condoleance kaarten in huis liggen soms heb je ze nodig.
    Grt van judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn mooi helaas vaak nodig... ik vind de tweede de mooiste.
    Fijn weekend
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi! Ik vind de 2e het mooist, maar de 1e is ook heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love your cards Marleen! They are beautiful and very elegant.
    Hugs,
    Valérie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. allemaal heel erg geslaagde werkjes
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige stijlvolle kaarten zijn dit Marleen. Heel mooi gedaan.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind ze prachtig, ieder een eigen sfeer maar de eerste spreekt mij het meeste aan maar de tweede is ook heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, die onderste vind ik héél mooi!

    Groetjes,
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige serie kaarten, heel stijlvol!
    grt Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig Marleen, heel mooi en stijlvol. Ik heb het dp en de knipvellen gekocht op de fanclubdag en moet er ook nog kaartjes mee maken. Kom er gewoon niet aan toe...ook niet om de dingen die we daar zouden maken, af te maken want dat lukt me op het moment niet eens.
    Misschien dat ik er vandaag de tijd voor ga nemen.

    Lieve groet,Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Belle idée pour toutes les 2 avec une préférence pour la 1ere. Merci Marlène. Bonne soirée de C7

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen