Buttons/pagina's

    

zondag 18 maart 2018

Voor jou

Tijdens de Doe@Ding demodagen heb ik een voorjaarskaart gemaakt voor mijn opa. Hij verraste ons met iets leuks en lekkers bij thuiskomst na een week vakantie. Super lief dus deze kaart gemaakt. Inmiddels heeft hij hem ontvangen en laat ik hem ook nu hier zien.

Lieve groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design:
Craftables: CR1375 (Basic Distressed Square) - CR1432 (Herbs & leaves)
Creatables: LR0512 (Petra's appel bloessem) - LR0515 (Willow cats & birdhouse)
Knipvel: VK9565 (Tulips & willow cats)
Pearls: CA3132 (Pearls white)
Pretty Papers bloc: PK9152 (Herbs & leaves)


9 opmerkingen:

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen