Buttons/pagina's

    

donderdag 19 april 2018

Marianne Design Event 2018

Op zaterdag 26 mei is voor de vijfde keer het Marianne Design Event bij Doe@ding in Spijkenisse. Marianne Perlot komt met een groot deel van haar designteam bij ons in de winkel diverse demonstraties verzorgen. Zoals je op de flyer hieronder kunt zien, mag ik er ook deze keer weer bij zijn!

Natuurlijk zijn er ook aanbiedingen en een goodybag bij besteding van € 15,00 aan Marianne Design artikelen. Graag tot ziens bij Doe@ding op 26 mei!

Lieve groetjes, Marleen



6 opmerkingen:

  1. Alvast heel veel plezier Marleen!
    Het was vorig jaar een hele leuke dag met stralend weer. Hopelijk dit jaar weer voor jullie!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het in de agenda gezet, lijkt me heel leuk!
    grt Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel plezier met het "Marianne event bij DoeAding Marleen

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helaas kan ik er dit jaar niet naar toe, vorig jaar logeerde ik bij mijn dochter in Brabant. Dus toen bracht ze mij, maar dit jaar ga ik er pas eind juni logeren.
    Het zal best wel weer fantastisch worden, Veel plezier allemaal.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zet het ook in mijn agenda ! Het zou super zijn mocht ik er ook eens bij zijn ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Staat in mijn agenda, wellicht tot dan.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen