Buttons/pagina's

    

zondag 22 april 2018

Happy Summer Island


Hebben jullie ook zo genoten van het prachtige zomerse weer van de afgelopen dagen! Ik wel, samen met mijn mannen! IJsjes eten, waterbommen gooien en een zwembadje in de tuin. Kortom de zomer in mijn bol :D haha. Van de week dan ook met een zomerse kaart aan de slag gegaan voor het blog op de Marianne Design website. 

Op de website vind je natuurlijk de werkbeschrijving en materialenlijst terug, maak ook het GRATIS patroon om deze zomerse kaart zelf ook te maken! Dus kijk snel op: 
https://mariannedesign.nl/blog/happy-summer-island

Heel veel plezier ermee!
Lieve groetjes, Marleen

PS: Heb jij iets moois gemaakt met een van mijn patronen laat het dan zien in onze gezellige facebookgroep!! Zie: https://www.facebook.com/groups/1862271894047025/




12 opmerkingen:

  1. Heerlijk dit zomerse weer.
    Wat een gave en vrolijke kaart is dit!! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is echt superrrrrrrr leuk, Marleen
    groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige zomerse kaart, met deze schattige diertjes.

    Fijne zonnige zondag.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hé, daar is de aap weer ;) Komt hier goed van pas. Wat een leuke kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marleen wat een leuke zomerse kaart heb je weer gemaakt.
    Ik ben een weekendje in Limburg Epen geweest wat heb ik genoten zeg met de Nordic Walking groep. Dit pakken ze mij niet meer af want het was warm.
    Bedankt voor het patroon.
    Fijne avond liefs van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke zomerse kaart Marleen, ik heb volop genoten de afgelopen dagen :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk, mooie combinatie weer van de verschillende materialen en tof patroon!
    grt Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ontzettend leuk, weer. Knap hoe je het allemaal bedenkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WOW!!!! super leuk Marleen, hoe verzin je toch telkens weer van die leuke patroontjes..
    Fijne dag liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een superleuke zomerse kaart!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen