Buttons/pagina's

    

dinsdag 24 april 2018

MATS - Sewing supplies tray

De MATS (Make Art That Sells) Bootcamp 2018 is bijna afgelopen. De maand mei is de laatste maand waarin we nog een mini-opdracht en een grote opdracht krijgen... hoop dat het me gaat lukken daar nog iets voor te maken. De maand mei is altijd een erg drukke voor ons.

Maar nu nog even de afsluiting van de maand april. Voor de grote opdracht zijn we aan de slag gegaan met het illustreren van een dienblad. Een dienblad voor naai-benodigdheden! Een super leuk thema natuurlijk om iets moois en vrolijks mee te maken.



En... vind je het leuk om mijn werk en dat van de andere bootcampers te zien in de MATS bootcamp Art Gallery, kijk dan hier: https://makeartthatsells.com/galleries/mats-bootcamp-2018/april/6

Lieve groetjes, Marleen

8 opmerkingen:

  1. Wat super weer Marleen!!! En je palmboom van gisteren was ook gaaf!! Ga hem nog een keertje maken.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleuren heb je gebruikt, lekker vrolijk :)
    suc6 met je andere opdrachten.
    groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig!!! Ben erg benieuwd hoe je dit zo doet. Dus op de DT dag kom ik eens gezellig bij je kletsen, want ik ben toch wel heel nieuwsgierig.
    Leuk om ook te zien wat de andere dames hebben gemaakt, zo verschillend.
    Succes met de laatste opdrachten!!!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat super mooi en vrolijk!!! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Woooow heel gaaf dit dienblad opgepimpt Marleen...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen