Buttons/pagina's

    

zondag 20 mei 2018

Beetje stil...

Het is een beetje stil op mijn blog... dat komt omdat ik momenteel een beetje druk ben achter de schermen. Onder andere met de voorbereidingen voor het Marianne Design Event aanstaande zaterdag 26 mei! Op die dag ga ik natuurlijk ook gewoon lekker aan de knutsel tussen mijn kaartjes en hieronder een sneak peek van een van de twee pakketjes die ik voor mezelf aan het samen heb gesteld.

Dus vanaf eind mei heel veel leuks met de lieve Collectable Eline's Kitten :D
Lieve groetjes, Marleen


Meer info over het Marianne Design Event vind je op de flyer hieronder... en misschien tot ziens!!

(Klik op de flyer om verder te vergroten)

16 opmerkingen:

  1. Wat een superlief kaartje!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er alvast leuk uit Marleen.veel plezier op de Doe dag.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oohh leuk, ziet er veel belovend uit!
    Die katjes zijn schatjes :)
    Heel veel plezier en succes bij de voorbereidingen.
    Fijne Pinksteren verder en lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi dit kaartje Marleen, weer zo een schattig diertje erop...Ik wens je veel succes met de voorbereidingen...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieve kaart!
    Succes as. Zaterdag.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf! De poesjes zijn weer heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuk kaartje en die collectable met de kitten is ook weer een leuke mal.kom niet bij je kijken maar wens jou veel succes zaterdag.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ben jij maar lekker stil op je blog hoor :-), dan is er volgende week heel wat moois te zien op je demo-tafel en kan ik ze in het echt komen bekijken. Belooft weer veel moois aan de sneak peek te zien. Succes met de voorbereidingen.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, het katje is leuk! Maar ook de andere diertjes die straks komen: leeuw, flamingo en toekan, ik kijk ernaar uit. Net als naar a.s. zaterdag, ik ga echt mijn best doen om te komen. Vrijdagavond vrijwilligerwerk en zaterdagmiddadg/avond een feestje, dus hopelijk lukt het om 's ochtends richting Spijkernisse te gaan. Ben zo benieuwd naar je creaties, altijd zo inspirerend....
    Je zult het zien ;)
    grt Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ahhh ik kan echt niet wachten tot deze katjes te bestellen zijn :) te leuk zijn ze! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk Marleen en ja er komt heel veel leuks aan van Eline...ppppffff waar gaan we beginnen. Probeer zaterdag langs te komen...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Had super graag langs willen komen maar me nichtje (die wordt 4) viert haar verjaardag.
    Heel veel plezier Zaterdag.
    Groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ziet er super uit ! En voor vandaag 'een fijne verjaardag' (toch als ik goed genoteerd heb in mijn agendaatje) :) ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Soms is het ergens een beetje stil. Maar ik zie overal jouw modelletjes de laatste week. Van de schuifkaart en de palmbomenkaart. Zo leuk!!
    Een hele gezellige dag bij Doe a ding volgende week. Jammer dat ik zo ver weg woon.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Esther van Vliet26 mei 2018 om 22:53

    Marleen, het was erg gezellig vandaag bij Doe@ding en ik heb veel leuke ideƫen opgedaan bij je en foto's gemaakt van verschillende projecten, ook hier op je blog staan er erg veel op waar ik zeker weer inspiratie uit zal halen!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen