Buttons/pagina's

    

dinsdag 15 mei 2018

Verjaardagsezeltje

Zoals jullie kunnen zien heb ik een nieuwe logo gemaakt, jullie zien hem bovenin maar ook al op de foto hieronder en de sidebar en achtergrond van mijn blog weer even opgefrist! Benieuwd wat jullie ervan vinden :D

De voorbereidingen voor 26 mei, het Marianne Event bij Doe@Ding gaan ook door en ben ik daarvoor nog lekker aan het knutselen. Een van de kaarten die ik mee ga nemen volgende week zaterdag is deze hieronder. Natuurlijk zul je op mijn tafel het allernieuwste diertje van Eline Pellinkhof zien, maar ook de andere diertjes van dit jaar worden niet vergeten ;)

Lieve groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design:
Collectables: COL1384 (Eline's Elephant - ballon), COL1427 (Eline's farm set), COL1447 (Eline's zebra & donkey), COL1449 (Alfabet XXL)
Craftables: CR1374 (Box card - bloemetjes)
Creatables: LR0360 (Tiny's grass)
Pretty Papers bloc: PB7054 (Crafty Patterns), PK9155 (Weathered wood)

17 opmerkingen:

  1. Wat een mooi logo!!
    Super mooie kaart! Dat ezeltje is zo vrolijk. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je blog is altijd heel mooi, maar de vernieuwing is ook weer prachtig Marleen,
    Ook de boxcard blijft een hele mooie en je kaart weer grote klasse!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi Marleen!! Zo tof die roze boerderij.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eine wunderschöne Karte, gefällt mir sehr gut
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Top, je eigen prachtige logo. Heel mooi Marleen.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk, mooie kleurtjes en gezellig sfeertje heb je neergezet! Ik kijk uit naar de nieuwe diertjes, heb al hele toffe gespot, maar heb ook nog genoeg ideetjes met de 'oude'. Nu nog tijd....
    grt Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk model en dat geeft een leuk effect in perspectief. Het ezeltje is zo gaaf!!
    Groetjes,
    GerJanne
    p.s. mooi logo!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great papers and colours for this pretty card!
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marlee,
    Je bloglayout ziet er weer tip top uit en je kaart ook. Het is en blijft een leuk model deze kaart.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je blog ziet er heerlijk fris uit! Heel mooi. Je kaart is ook erg mooi, wat zijn die letters toch gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een schattige kaart en een prachtig logo, lekker opgefrist je site.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schatje van een kaart! Succes met alle voorbereidingen.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk je blog, lekker fris! Al vond ik je 'oude' blog ook erg gaaf hoor! En een super mooie kaart laat je zien, tof!! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel rustig en overzichtelijk blog, je logo is heel mooi! En je kaart is ook weer super!

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat issie weer superleuk geworden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen