Buttons/pagina's

    

woensdag 20 juni 2018

Life is better with a cat

Vandaag nog een kaartje met de lieve nieuwe Collectable set van Eline Pellinkhof, Eline's Kitten! Als ik denk aan poezen, dan zie ik ze in mijn gedachten al snel lekker in het vensterbank liggen en genieten van het zonnetje. Dus zo ontstond deze kaart... met een combinatie van hele nieuwe en wat oudere materialen.

Lieve groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design:
Clear stamps: EC0172 (Eline's kittens)
Collectables: COL1444 (Rosettes & labels), COL1454 (Eline's Kitten)
Craftables: CR1286 (Snowy Window), CR1413 (Cactus)
Decoration paper: CA3127 (Silver)
Diamond gems: JU0938 (Light blue & blue)
Pretty Papers bloc: PB7054 (Crafty Patterns)

17 opmerkingen:

  1. Geweldig weer deze kaart, die poes is zooooo super cute!

    Groetjes
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een super leuke kaart..heerlijk in het warme zonnetje achter het raam..in de vensterbank luieren...ja dat zijn poezebeesten...
    Ik vind je "rolgordijn"super leuk verzonnen!!

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk weer Marleen.
    Ze zijn ook zo schattig de poesjes.
    Hij zit er lekker bij ja, in de vensterbank.
    Ik krijg vrijdag voor 2 weken een poes te logeren van onze jongste zoon.
    Wordt gezellig!

    Liefs,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig! Dat rolgordijn is echt te gek!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk, echt een mooi tafereeltje, erg geslaagd!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superlief kaartje Marleen!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marleen,
    Wat een geweldige kaart weer! Zo leuk met dat raam. De poes van onze dochter zit vaak in de vensterbank te kijken naar andere pozen buiten. Dus een heel herkenbare kaart. Enig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk! Ik vind je rolgordijntje heel goed bedacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer 'n hele leuke en lieve kaart met die schatjes van 'n poezen, hoewel deze is best ook stoer met z'n tijger-strepen. Zo'n leuk tafereeltje aan het raam met die hippe cactussen. Super! Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve kaarten met dit poesje, maar helaas, deze mal was vorige week niet meer in de hobbywinkel waar ik altijd kom, dus ga ik in de zomer verder zoeken, met zoveel mooie voorbeelden die je ons hebt laten zien heb je zin om daarmee aan de slag te gaan, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen