Buttons/pagina's

    

vrijdag 22 juni 2018

With love from me and...

Voor vandaag mocht ik weer iets maken voor het blog op de Marianne Design website. Bij deze kaart heb ik geprobeerd om eens iets anders te doen met een dieren stempeltje en heb er een klein patroontje mee gemaakt. Door een van de poezen een kleurtje te geven springt hij er helemaal uit.

Op het blog op de website van Marianne Design vinden jullie natuurlijk de werkbeschrijving en materialenlijst weer terug. Zie: https://mariannedesign.nl/blog

Lieve groetjes, Marleen


7 opmerkingen:

  1. Super leuk kaartje, Marleen
    groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gestempeld Marleen.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog zo'n kittig kattenkaartje, tof!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geslaagde poezenkaart! Leuk is deze 'techniek' met de stempels en 1 poes ingekleurd. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi...simpel en eenvoud met mooi effect.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje! Erg leuk gemaakt! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen