Buttons/pagina's

    

maandag 9 juli 2018

Fijne dag

Eind mei zijn wij (mijn 3 mannen en ik) naar het vliegerfestival in Renesse geweest. Een heerlijke dag met honderden prachtige gekleurde vliegers tegen een knalblauwe hemel.
In de nieuwe Marianne Design collectie van juli vind je nu het superleuke setje clear stamps 'Hetty's Sunny days'. Toen ik de vliegers daarop zag moest ik gelijk denken aan ons heerlijke dagje in Renesse.

Lieve groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design:
Clear stamps: HT1603 (Luchtpost), HT1635 (Hetty's Sunny days)
Pearls: CA3132 (Pearls white)
Pretty Papers bloc: PK9157 (Soft pastels)

Voor het maken van de achtergrond heb ik de onderstaande inktjes gebruikt:
- Memento New sprout MD704
- Versa Color 138 Seafoam
- Versa Craft 138 Sky blue

Voor het inkleuren van de vliegers heb ik de onderstaande Illustrator markers by Spectrum Noir gebruikt:
- AB1 Duck Egg
- GB2 Caramel
- LG1 Chartreuse
- TB2 Periwinkle

6 opmerkingen:

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen