Buttons/pagina's

    

zaterdag 7 juli 2018

Kerstvogeltjes

Tja, kerstvogeltjes... haha. Christmas in July! Sommige van jullie willen er misschien nog helemaal niet aan denken en andere zijn er bijna het hele jaar voor aan de knutsel. In de Marianne Design collectie van juli zitten in elk geval een aantal mooie materialen om vast een begin mee te maken voor de kerstkaarten van dit jaar.

Op het blog op de Marianne Design website vind je de spotlight 'Christmas in July!' waar deze materialen in worden gebruikt. Inspiratie voor de kerstkaarten. Natuurlijk vind je hier ook de materialenlijst van mijn kaart weer terug.

Lieve groetjes, Marleen


9 opmerkingen:

  1. Nou Marleen, ik geniet van je mooie kerstkaart hoor! Eerlijk gezegd kan ik helemaal niet goed tegen deze zomerse temperaturen.. en ben blij dat het vandaag in Boskoop bewolkt is ;-)
    Er staan weer mooie producten in the spotlight op het MD blog.
    Fijn weekend toegewenst,

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij ons bloggers kunnen kerstkaarten het hele jaar door al vallen de kraaien gebakken uit de hemel 😊
    Je kaartje is prachtig Marleen.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtuge kaart Marleen. Leuke bloementoef. Van mij mogen de kerstkaarten het hele jaar hoor. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart! Zo warm (en dat is eigenlijk niet nodig, maar toch) Ik zag dat er weer heel mooie producten op de markt gaan komen in augustus!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kerstkaartje, je kan het maar vast klaar hebben, toch?! Er komen binnenkort best veel kerst-items uit van MD, leuk!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. weer een prachtig kaartje Marleen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen