Buttons/pagina's

    

woensdag 4 juli 2018

Spannend...

Waarschijnlijk  hebben een aantal van jullie het al op facebook of instagram voorbij zien komen. Maar gisteren was voor mij een spannende dag... en om eerlijk te zijn had ik nooit gedacht dat het er ooit van zou komen om iets voor mezelf te beginnen. Met de hulp en steun die ik de afgelopen tijd heb gehad van de goede mensen heb ik me gisteren weer een mooie stap kunnen maken. Ik heb me gisteren ingeschreven bij de Kamer van Koophandel en daarmee is het nu toch echt waar...

Ik ga hele leuk dingen doen! Wat precies, daar moeten jullie nog even op wachten. Als het zover is zal ik het uiteraard van de daken schreeuwen, hihi.

Lieve groetjes, Marleen


25 opmerkingen:

  1. Hoi Marleen,

    Nogmaals van harte gefeliciteerd met deze feestelijke gebeurtenis!
    Je houdt het wel spannend voor ons, maar ik weet zeker dat je met iets heel leuks komt :-)

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met deze stap!
    Ik ben heel benieuwd...groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf dat er iets super leuks op je pad komt. Ik denk... een boek? Veel plezier met alle voorpret en succes met het nog even geheim houden. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf en spannend tegelijkertijd Marleen!!
    Heel veel succes!!
    Enne... ik hou je in de gaten hoor, want ben natuurlijk wel superbenieuwd wat er allemaal aan staat te komen;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met deze stap. Erg spannend allemaal. Ben benieuwd wat het gaat worden. Ik hou je blog in de gaten. Heel veel succes.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat spannend!!! Ik ben heel benieuwd naar wat je gaat doen ????
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Klinkt spannend allemaal maar stap 1 heb je gezet en we wachten rustig af tot het grote nieuws daar is...succes met de voorbereidingen...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Suc6 en ik ben erg benieuwt en Geniet ervan dat is wel het belangrijkste:)
    groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met deze stap. inderdaad spannend wat je gaat doen. ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig en wat leuk. Gefeliciteerd. Komt helemaal goed met jouw creativiteit. wacht vol spanning af. Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk, gefeliciteerd! Ik ben niet de enige de nieuwsgierig is, al heb ik wel een donkerblauw vermoeden. Heel veel succes! Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zeker spannend! Voor jou, maar nu ook voor ons!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Proficiat, spannende en dappere stap! Je maakt ons wel nieuwsgierig, maar de richting lijkt me duidelijk...
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd!!
    Heel veel succes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuk!! Heel veel succes. En ik heb al wel een klein idee welke kant het op gaat. Maar ik ben wel nieuwsgierig of het klopt wat ik denk.
    Fijne week!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  16. spannend hoor benieuwd wat we allemaal van je gaan zien
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd en je maakt het wel spannend zeg! Het zal vast heel leuk zijn. Soms komen dromen uit groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Inderdaad spannend en super voor je! Heel veel succes ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Marleen,
    Wat super leuk!
    Van harte met je eigen onderneming! Veel succes gewenst!
    Ik ben wel een beetje jaloers op de leuke aankleding achter je voor de foto ;)
    Mijn inschrijving (2 jaar geleden) had een minder toffe achtergrond haha.
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat spannend!! Van harte gefeliciteerd en ben zeer benieuwd wat het is geworden! Groetjes en veel succes, Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je gaat iets voor jezelf beginnen wat leuk en spannend Marleen! Ik wens je dan ook heel veel succes!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel veel succes gewenst Marleen!
    Ik geniet altijd van je mooie ontwerpen.
    Lieve groetjes,Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gaaf! Gefeliciteerd en heel veel succes! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een goed nieuws gefeliciteerd en wens je heel veel succes

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen