Buttons/pagina's

    

maandag 10 september 2018

Kom je bij mij knutselen?

Nog iets meer dan 2 weken... en dan zijn de Doe@Ding demodagen er weer!! Op vrijdag 28 en zaterdag 29 september zijn er demo's in het Atlas Hotel en in de winkel. Natuurlijk kun je komen shoppen en zijn er weer verschillende mini workshops in het restaurant gedeelte van het Atlas hotel.

Op verzoek ben ik deze keer weer te vinden bij de workshops, dus hopelijk komen jullie allemaal weer gezellig bij mij knutselen!! Wanneer er plaats is kun je tegen een kleine vergoeding aanschuiven.


Hierboven van een sneak peek van de pakketjes die ik heb gemaakt en het Craft Stencils Mushrooms by Marleen (PS8015) waar we mee aan de slag zullen gaan.

Heel graag tot ziens bij de Doe@Ding demodagen!!!
Lieve groetjes, Marleen


4 opmerkingen:

  1. Super gezellig Marleen, weet niet of ik het lichamelijk ga redden, zit met knie blessure kan niet staan en dat wordt daar slenteren en staan, maar dan zijn we weer 2 weken verder dus wie weet.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ik het geregeld krijg met oppas schuif ik graag aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik hoop bij jou te kunnen aanschuiven! Ik kom op vrijdag!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijkt met super om bij je te komen knutselen. Maar het is zo'n eind dus het zit er even niet in.
    Alvast een super dag toegewenst!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen