Buttons/pagina's

    

zondag 9 september 2018

Walking in a winter wonderland

Ze zijn weer zooooo geweldig leuk! De nieuwe kerstmaterialen van Eline Pellinkhof, stonden daarom gisteren in de Spotlight op het blog op de website van Marianne Design.


Hierboven de kaart die ik maakte... maar natuurlijk zijn er nog meer dames aan de slag gegaan met de nieuwe materialen. Benieuwd? Kijk dan snel op de website! Zie: https://mariannedesign.nl/blog
Daar vind je ook welke materialen ik heb gebruikt voor het maken van deze kaart.

Lieve groetjes, Marleen

9 opmerkingen:

  1. Schattig!
    Met Sinterklaas zeker op mijn verlanglijstje:)
    Ook de leuke stencils hieronder.
    Mooi met de kleur Roze, eens wat anders.
    ijne Zondag, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een geweldige kaart! Het rendier ziet er zo vrolijk uit en het is zo'n mooi harmonieus geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kerstkaartje Marleen, mooie mallen heb je gebruikt.
    Fijne zondag.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie winterkaart heb je gemaakt Marleen!
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wat een prachtige kaart, leuk met dat glitterrroze!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuke kerstkaart, mooi geheel!
    Toevallig vandaag het rendier ook zitten plakken, alvast voor kerstkaartjes-donderdag... :)
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Owh die is weer super lief en schattig...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super! Ontzettend leuke kaart en mooie kleuren ook. Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen