Buttons/pagina's

    

zondag 30 september 2018

Workshop project Doe@Ding demodagen

Ze zijn weer voorbij gevolgen... de Doe@Ding demodagen. Ik heb genoten van alle gezelligheid aan mijn workshoptafel en weer veel leuke mensen ontmoet. Ook onwijs veel super leuk en enthousiaste reactie's gehad op de herfstserie Craft Stencils die ik voor Marianne Design heb mogen ontwerpen. Dus heel hartelijk dank aan iedereen die bij mij is komen knutselen en kijken bij mijn mini demotafeltje!! Ook Marlous en team weer enorm bedankt voor de goede verzorging!

Hieronder natuurlijk nog even het project waar de dames bij mij mee aan de slag zijn gegaan.
Hele fijne zondag en lieve groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design: 
Clear stamps: KJ1712 (Groetjes - tekstje)
Craftables: CR1374 (Box card - herfstblaadjes)
Creatables: LR0360 (Tiny's grass), LR0545 (Sunflower), LR0554 (Tomte gnome), LR0556 (Forest trees - set of 3)
Craft stencil: PS8015 (Mushrooms by Marleen)
Pretty papers blocs: PK9127 (Watercolor), PK9159 (Swedish winter)
Pearls: CA3132 (White)

_____________________________________________________________________________________________________________


En.... een kleine hint:
Houd mijn blog deze week in de gaten want binnenkort ga ik mijn eerste GiveAway doen!



7 opmerkingen:

  1. Wat een leuk geheel weer Marleen. Ook ik ben fan van de gnomes. Je kan ze zo leuk aankleden en deze gnoom past goed in de herfst sfeer.:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige creatie heb je gemaakt. Altijd leuk als mensen zo enthousiast zijn.

    Fijne zondag.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke creatie heb je weer gemaakt Marleen!
    Ja je stencils zijn echt leuk en passen goed bij dit seizoen!
    Oehhhh... nieuwsgierig ;)
    Ik hou je in de gaten ;)
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het was leuk om bij jou te mogen aanschuiven!
    Fijne zondag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dit ontzettend mooi! Super dat je dit mocht delen. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je had echt weer super mooie kaarten staan bij de Doe@Ding dagen, helaas geen tijd gehad voor workshop. Te veel staan kletsen in de demo hal...hihihi
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Blij dat ik nog even bij je aan kon schuiven. Het was gezellig en het was leuk om met een van je stencils aan de gang te gaan.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen