Buttons/pagina's

    

zaterdag 6 oktober 2018

Sleigh bells ring...

De 4 Craft stencils die in september uit zijn gekomen passen natuurlijk perfect bij de herfst... maar met mijn werkstuk van vandaag op het blog op de Marianne Design website wil ik jullie graag laten zien dat bijvoorbeeld de 'herfst'-bladeren ook onwijs leuk te gebruiken zijn als 'winterse' bladeren!


De werkbeschrijving en materialenlijst vind je op het blog op de Marianne Design website.
Zie: https://mariannedesign.nl/blog/sleigh-bells-ring

Lieve groetjes, Marleen

14 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig! Super leuk om te zien dat je het blad voor meerdere seizoenen kunt gebruiken. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dacht bij jouw craft stencils inderdaad vooral als herfst item. Maar deze prachtige kaart laat heel mooi de veelzijdigheid zien. Een eye opener voor mij.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het is weer een plaatje marleen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kerstkaartje en zalig die tekststempel! Nu zit ik met dat liedje in mijn hoofd! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf kaartje, mooie tinten!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooi kaartje Marleen! Mooi die zachte kleurtjes!
    Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. https://handmadebymarleen.blogspot.com/2018/10/sleigh-bells-ring.html?showComment=1539051369550#c965906070162236843

    BeantwoordenVerwijderen

  8. Thanks for sharing such great information, I highly appreciate your hard-working skills which are quite beneficial for me. newcracksoft.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Thank you for volunteering to do the job that nobody wanted to touch. You are a fantastic team member!
    secret disk professional crack
    copytrans manager crack
    wifi scanner crack

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen