Buttons/pagina's

    

vrijdag 26 oktober 2018

At Christmas, all roads lead home

Vandaag de andere kaart die ik mocht maken voor the Collection #71, deze heb ik gemaakt met de Craft stencil 'Christmas baubles by Marleen' (PS8017). De Craft stencils zijn vanaf dit weekend te koop in de hobbywinkels... maar ik zag gisteren online dat een aantal ze al binnen hebben gekregen!

Heel goed weekend allemaal en geniet van het uitstekende knutselweer, hihi... te koud is weer eens wat anders dan te warm.
Lieve groetjes, Marleen


Meer informatie over de producten vind je hier: http://handmadebymarleen.blogspot.com/p/producten.html

Gebruikte materialen Marianne Design:
Craftables: CR1343 (Christmas bells), CR1408 (Card stand)
Creatables: LR0567 (Driving home for christmas)
Clear stamps: CS1009 (Happy Holidays)
Craft stencil: PS8017 (Christmas baulb by Marleen)
Pretty Papers bloc: PB7053 (Eline's Berry christmas)
Decoration paper: CA3127 (Silver)
Glitter paper: CA3104 (snowpaper)
Mirror paper: CA3135 (Silver mirror paper)
Enamel dots: PL4515 (Snow & ice)
Pearls: CA3132 (White)
Rhine stones: CA3136 (Silver)

Wil je deze kaart ook graag maken?!
Dat kan!! Ga naar de website van Marianne Design voor de werkbeschrijving, zie the Collection #71: https://mariannedesign.nl/downloads/the-collection

8 opmerkingen:

  1. Fabulous design...love this card it’s just stunning....xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt driving home for Christmas deze kaart en ik heb gelijk het liedje in mijn hoofd zitten. Super mooi Marleen ook je sneewpop vind ik enig!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marleen wat een leuke kerst bal en wat zou jij trots zijn om aan de slag te gaan met je eigen patroon.
    Hij is weer mooi geworden.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kerstbal Marleen. Mooi geheel zo.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow.....prachtig Marleen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het is weer een prachtig kaartje geworden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooi, deze winterse kerstbal.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen