Buttons/pagina's

    

woensdag 24 oktober 2018

Winter- en Kerst Craft stencils

Vanaf komend weekend zijn de verkrijgbaar in de hobbywinkels... de Craft stencils voor de Winter- / Kerst!!! Natuurlijk super blij mee en de komende tijd volgen er weer voorbeelden en ook ga ik weer met een 'How to...' voor elk Craft stencil aan de slag.


Meer informatie over de producten vind je hier: http://handmadebymarleen.blogspot.com/p/producten.html

Hierbij ook vast een voorbeeld, gemaakt met de Craft stencil Snowman by Marleen (PS8018) dat ik mocht maken voor the Collection #71.

Lieve groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design: 
Clear stamps: CS1009 (Happy Holidays)
Collectables: COL1443 (Giftwrapping - Karin`s bird, hearts & tag)
Creatables: LR0370 (Pinetree set), LR0546 (Anja's beautiful flower), LR0547 (Anja's leaf set)
Craft stencil: PS8018 (Snowman by Marleen)
Glitter paper: CA3104 (snowpaper)
Pretty papers bloc: PB7053 (Eline's Berry christmas)
Enamel dots: PL4515 (Snow & ice)
Pearls: CA3132 (White)
Rhine stones: CA3136 (Silver)

Wil je deze kaart ook graag maken?!
Dat kan!! Ga naar de website van Marianne Design voor de werkbeschrijving, zie the Collection #71: https://mariannedesign.nl/downloads/the-collection


8 opmerkingen:

  1. Wat leuk.. Die gaat ook op mijn lijstje 😇

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super leuk Beka!
      Vast veel plezier ermee.
      Lieve groetjes, Marleen

      Verwijderen
  2. Super leuk is je Snowman, Marleen!!
    En je nieuwe Craft stencils zijn weer GEWELDIG!! Ik wil ze weer hebben....alle 3!!
    Ik kijk al vast uit naar je voorbeelden Marleen en naar je "How to...." Alvast Bedankt!!
    Lieve groetjes, Eva.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je lieve woorden Eva!
      Alvast heel veel plezier met de stencils en de 'How to...'s'volgen. Zit op het moment een beetje druk in de opdrachten, dus het kan even duren. Maar ze komen echt!! Haha.
      Lieve groetjes, Marleen

      Verwijderen
  3. Heel mooi die sneeuwman Marleen. Leuk gemaakt.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oooooh wat een leukerd Marleen!
    Gisteren viel bij mij de Marianne in de bus en ik heb heerlijk zitten kijken. Wat zijn je nieuwe stencils leuk!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk stencils weer Marleen. En wat een lieverd die sneeuwman.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen