Buttons/pagina's

    

dinsdag 9 oktober 2018

GiveAway - Craft stencils!!

MEEDOEN KAN NIET MEER - DE WINNAARS ZIJN BEKEND.

Jay!! De Craft stencils die ik voor Marianne Design mocht ontwerpen liggen nu een maand in de hobbywinkels dus tijd voor een klein feestje. Tijd voor mijn allereerste GiveAway!!!


De set Craft stencils hierboven ga ik 2x verloten!! Hier op mijn blog ga ik de eerste set verloten. De andere set ga ik verloten in mijn facebook groep 'by Marleen voor Marianne Design', dus je kunt dubbel kans maken!

Wat moet je doen:
- Wordt volger van mijn blog (als je dat nog niet was).
- Laat onder dit bericht een reactie achter.

Op woensdag 10 oktober trek ik een winnaar!
Lieve groetjes, Marleen

59 opmerkingen:

  1. gaaf he dat ze al een maand in de winkel te koop zijn ik zier ook leuke kaarten mee langskomen
    ik doe graag mee met de verloting

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je de set Craft stencils gaat verloten. Ik doe graag mee. Helaas heb ik geen Facebook, maar vind het al leuk om hier een kansje te wagen op deze mooie set.
    Ik ga het op mijn blog plaatsen en keep my fingers crossed. Hihihi.

    Fijne dag. Echt een dag om te freubelen met dit regenachtige weer als vandaag.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke Give Away, ik doe erg graag mee :) groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou er zo graag verder mee werken als alleen de paddestoel. Ze zijn erg veelzijdig en inspirerend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind de mallen echt super leuk, de paddenstoel heb ik al, ik doe graag mee zodat ik met andere mallen ook iets leuks zou kunnen maken.
    Ik heb het op mijn blog gezet ;-)

    Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je toch mooie stencils ontworpen, Marleen. Ik ben nog niet in de gelegenheid geweest om ze te kopen, dus daarom doe ik graag mee met jouw giveaway. Bedankt voor de kans!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave stencils Marleen, wat gaaf dat je deze zelf ontworpen hebt, doe dus graag mee aan deze giveaway...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Helemaal te gek zijn deze stencils Marleen, doe graag mee met de giveaway! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn ze leuk Marleen.....mooi ontworpen door jou....prachtig!
    Ik doe heel graag mee aan je giveaway!
    Groetjes en bedankt voor deze kans,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je mag met recht super trots zijn ๐Ÿ‘Œ. Ik doe lekker dubbel mee, wil ze graag winnen, want het is herfst en mijn geldboom is kaal ๐Ÿ˜ข

    Groetjes
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk.. Doe graag mee voor mijzelf en voor de crea groep (mensen met een beperking) waar ik vrijwilligster ben. Ze vinden het altijd leuk om nieuwe dingen te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je mag zo ontzettend trots zijn op deze mooie producten!!
    Natuurlijk lijkt het mij heel leuk om mee aan de slag te gaan :-).
    groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoe kan ik volger worden van jou blog ( op mobiele telefoon ?)
    Maar loot graag mee vindt ze prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In de sidebar staat een knop met 'volgen', wanneer je die aanklikt kun je via je Google account inloggen en je aanmelden als volger.

      Verwijderen
  14. Marleen, wat leuk ! Ik doe graag mee en heb het ook op mijn tijdlijn gedeeld.groetjes, Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw dat zou superleuk zijn! Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. geweldige mallen zou zo fijn zijn ze te winnen ik doe mee gr monique bedankt voor de mogelijkheid en dat je 2 personen heel blij gaat maken

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Toppie mallen, maar dat wist je al...hihih
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Superleuke mallen die erg welkom zijn, zeker na al die inspirerende creaties die jij al hebt laten zien!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Superleuk, Marleen, zowel je voorbeelden als de actie die je hebt op Facebook en op de blog, ze zijn welkom, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Superleuke mallen dus ik doe graag mee een om ze te winnen.
    Lieve groetjes,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuk cadeau,ik heb hier nog nooit mee gewerkt en zou dat best wel eens willen doen dus waag graag een kansje. Lieve freubelgroetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Vind ze superleuk Marleen! Doe ook graag hier nog een keertje mee!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  23. O wat leuk Marleen! Het zijn ook supermooie stencils!
    Ik doe heel graag mee met de verloting!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik ben nu officieel volger(al volg ik je al heel lang)
    Met deze mooie prijs, moest het er maar eens van komen.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw wat een leuke actie,ik doe heel graag mee!
    Groetjs Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik wist niet dat jij het brein bent achter deze super leuke stencils *shame on me*
    Dat is zeker rede voor een feestje. En eerlijk is eerlijk, wie wil er nu geen kans maken op deze mooie set.
    Ik wil graag een gokje wagen.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dat is een leuke actie Marleen. Prachtige stencils heb je ontworpen, mooi voor herfstkaartjes.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuk hoor je eerste Give Away van je eigen ontworpen stencils. Vond het leuk om met een van je stencils te werken tijdens de workshop.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ooooo die zijn schitterend. Ik loot graag mee๐Ÿ˜

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooie stencils heb je ontworpen en ik doe graag mee
    met deze leuke candy , word volger en wens je veel succes !!
    Creatieve groetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Als beginner zou ik deze graag winnen! Ik snap alleen nog niet hoe goed hoe ik je kan volgen... Groetjes, chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat zijn ze gaaf. Mooie stencils heb je ontworpen. Doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Zo mooi ik doe heel graag mee dat worden dan weer gezellige knutsel middagjes samen met de kids

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Thanks sooo much for the chance to win these amazing stencils, and I´m following you too now and look forward to see more of that amazing work

    BeantwoordenVerwijderen
  35. O wat is dat leuk je deze verloot . Vind ze ook enorm leuk en zou er ook wel is aan de slag mee willen gaan . Zag er al hele leuke voorbeeldjes mee . Zou heel fijn zijn ik samen met mijn vriendin en dochter er is een knutselnamidagje van zou maken mocht ik geluk hebben deze te winnen . Alvast gefeliciteerd met deze ontwerpjes hoor ! Gr jessy

    BeantwoordenVerwijderen
  36. het was leuk om met de paddestoelen aan de slag te gaan op de Demodagen vorige week, smaakt naar meer! De appel en de blaadjes vind ik ook super, zou ik ook wel eens mee willen spelen...
    Dankjewel voor de kans
    en veel succes met alles wat nog van jou zal verschijnen!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Gaaf dat je ze weggeeft! Ik doe graag mee... Spannend :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi Marleen. Wat leuk dat je de set twee keer weg. Gat geven. Ik vind ze geweldig. Loot graag mee. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat is dit superleuk Marleen!!
    Ik wil je ook nog even laten weten dat ik je sprookjeskasteel
    gemaakt heb. Uiteraard met een link naar jou.
    Dank je wel voor de beschrijving.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wow wat gaaf voor je en wat leuk dat je dit doet. Ik loot heel graag mee. Spannend hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wauw, wat gaaf ๐Ÿ˜๐Ÿ˜ Ik loot graag mee ๐Ÿ’ž๐Ÿ€Groetjes Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Oh Marleen, wat super dat je deze gaat verloten. Ik zag er al zulke leuke dingen mee voorbij komen. Die paddestoel is mijn favoriet op dit moment. Een echte herfst eyecatcher.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ik doe heel graag mee, ik heb de paddenstoel gebruikt op de demodagen bij Doe@ding dus weet hoe gaaf hij is. Zou leuk zijn om ook de anderen te kunnen gebruiken.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ja ik ben nummer 46, dus hรฉรฉl veel reacties, maar dat is natuurlijk ook geen wonder want deze stencils zijn ontzettend mooi. Dus ook ik ga een kansje wagen. Volger van je blog ben ik al van het begin af aan. Heel veel succes gewenst. Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Super weggever! Ik doe graag mee, Marleen. Altijd leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat leuk zo'n weg gever ik doe mee en iedereen die mee doet veel succes .
    Groetjes Sietie .en ik was al volger .

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hoi Marleen,
    Ik ben zo blij voor je dat deze stencils een succes zijn!
    Gaaf dat je iemand blij gaat maken met deze set.
    Natuurlijk waag ik graag en gokje!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Super leuk, ik loot graag mee.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Missie geslaagd hoor! Je stencils zijn erg leuk geworden! Graag waag ik een kansje๐Ÿ˜

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Ik heb net een bericht gepost maar zie hem niet terug.
    Ik wil graag kans maken op de leuke prijs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Ik heb je zeker nu als volger erbij gezet. Ik wil graag kans maken voor deze supergave give away. Maar niet voor mezelf. Mijn lieve vriendin Aag @AH Landriet, zij maakt al meer dan een half jaar een vreselijke tijd door wegens de zorgelijke vermissing van haar zoon. En nu is ze weer haar hobby aan het oppakken..... nou dan begrijp je wel dat ik haar daar zo blij mee kan maken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik log blijkbaar in als unknown personen. ...maar op fb ben ik te vinden onder crea bea๐Ÿ˜‚ lekker origineel

      Verwijderen
  52. Wow, this is amazing. Thanks for the chance to win.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Hallo Marleen, kom zo via de nieuwsbrief hier op jou blog en volg je graag, erg leuk dat ik net met de neus in de boter val en kans kan maken op de give away. Lijkt me erg leuk om ermee aan de slag te gaan, werk nog niet veel met stencils, maar is altijd te leren.

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Wat leuk Marleen dat je deze stencils weggeeft. Ik zag al hele mooie kaarten dus doe graag mee om ze te winnen.
    Groetjes van Afke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen