Buttons/pagina's

    

zaterdag 17 november 2018

Merry Christmas Snowman

Ook de twee dag van de drie dagen met (voor af te reserveren) Kerstkaartenworkshops bij Doe@Ding in Spijkenisse zit erop. De eerste dag was gisteren en de derde vindt plaats op 1 december. Drie Craft stencils en drie dagen, dus elke workshopdag gaan de dames bij mij aan de slag met een ander kaart.

Deze tweede dag was de Sneeuwman aan de beurt!
Lieve groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1444 (Rosettes & labels), COL1459 (Eline's Christmas tree)
Creatables: LR0435 (Petra's Poinsettia), LR0546 (Anja's beautiful flower), LR0549 (Tiny's Holly), LR0551 (Nature Star)
Craft stencils: PS8018 (Snowman by Marleen)
Clear stamps: EC0174 (Eline's Christmas mice)
Pretty Papers blocs: PK9159 (Swedish winter)
Glitter paper: CA3104 (snowpaper)
Enamel dots: PL4514 (Dew drops)
Pearls: CA3132 (White)

10 opmerkingen:

  1. Weer een mooie sneeuwpop kaart
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat enig deze sneeuwman. Hij kijkt zo onschuldig de wereld in!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lieve Marleen en ieder die dit leest,
    Het was een super leuke dag en ik heb van alle workshops genoten!
    Met veel plezier heb ik deze schattige sneeuwman gemaakt. Dank je wel Marleen.
    Ook de andere dames hartelijk bedankt voor de uitleg en hulp bij het maken van de prachtige creaties aan hun tafel! Pluimpje voor de gastvrijheid van Marlous en de catering dames.
    Het was voor mij de eerste keer dat ik zo'n dag mee maakte. Heel gezellig en . . . 4 mooie werkstukken en veel inspiratie mee naar huis!
    Liefs, mam.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je berichtje Mam! Ik vond het super leuk en gezellig dat je er bij was. Heel fijn om ook hier te lezen dat je ervan genoten hebt.
      Dikke knuffel, Marleen

      Verwijderen
  4. Schattig!
    Fijne Zondag verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen