Buttons/pagina's

    

dinsdag 20 november 2018

How to... met Craft stencil - Snowman by Marleen (PS8018)

Vandaag de laatste 'How to...' van de Winter- Kerst Craft stencils die ik voor Marianne Design mocht ontwerpen. Deze 'How to...' vind je op het blog op de website van Marianne Design!!

Hieronder wel vast mijn werkstuk!
Voor de werkbeschrijving met stap-voor-stap-foto's en de materialenlijst zie: https://mariannedesign.nl/blog/pinguins-maken-een-sneeuwpop


Heel veel knutselplezier weer ermee!
Lieve groetjes, Marleen


12 opmerkingen:

  1. Onwijs leuk geworden.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, hij is weer super leuk geworden.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit een super sneeuwpop met de pinquins.
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit ziet er wel super schattig uit.
    Ik ben ook nog even snel gaan spieken bij de andere kerstcreaties. Die zijn by the weg ook erg leuk geworden.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super schattig met die pinguïns :)
    En een heel leuk idee om de sjaal dubbel te maken!
    Liefs, mam.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk! Hier komen vanmiddag 2 tien-jarige meiden knutselen en ik heb de stencils voor mijn verjaardag gekregen, dus je snapt waar we mee aan de slag gaan ;)
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen