Buttons/pagina's

    

zondag 25 november 2018

Winnaar van de Give Away!!!

Onwijs bedankt weer voor alle leuke, lieve en enthousiaste reactie's hier op mijn blog en in de facebookgroep! Super leuk ook dat er weer zo veel mee hebben gedaan. Bedankt allemaal.

Zoals beloofd zou ik vandaag de winnaar bekend maken en dat is....



Van harte gefeliciteerd met het winnen van de GiveAway!!
Zou je mij een e-mail of berichtje willen sturen met daarin jou adresgegevens?
Dan komt de set Winter- Kerst Craft stencils zo snel mogelijk jou kant op.

Fijne zondag en lieve groetjes, Marleen


5 opmerkingen:

  1. Super leuk, dank je wel, ga direct mailtje sturen! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Betha super leuk en daar ga je ons vast mooie creaties mee laten zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. betha gefeliciteerd ben benieuwd wat ermee gaat maken
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Betha. Je verdiend het je bent altijd zo enthousiast overal. Ben idd wel benieuwd naar je resultaten

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zullen we weer genieten van je mooie creaties nu dat je deze mooie stencils hebt gewonnen Betha, gefeliciteerd:) groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen