Buttons/pagina's

    

woensdag 21 november 2018

GiveAway - Craft stencils Winter-kerst set!!

MEEDOEN KAN NIET MEER --- DE WINNAAR IS BEKEND

Kling klokjes klingelingeling!!! Horen jullie ze al... of misschien is het toch nog iets te vroeg, hihi. Nog ongeveer een maand en dan is het weer Kerstmis. De meeste zijn vast en zeker nog druk bezig met het maken van de kerstkaarten voor dit jaar. Dus een prima moment voor deze GiveAway!!


Wat moet je doen:

- Wordt volger van mijn blog (als je dat nog niet was).
- Laat onder dit bericht een reactie achter.
- De GiveAway delen in de sidebar op je eigen blog wordt gewaardeerd maar is niet verplicht.
- Meedoen via Facebook kan ook, zie: https://www.facebook.com/groups/1862271894047025/.

Op zondag 25 november maak ik de winnaar bekend!
Lieve groetjes, Marleen

23 opmerkingen:

  1. Hoi Marleen, leuke actie en doe graag mee en volg je blog nu. Bedankt voor deze winkans.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Marleen, leuke aktie en gave stencils, staan al op mijn briefje met wensen, dus waag graag een gokje....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou.. de klokjes die hoor ik als de tripel trapjes van americo zij vertrokken.. wij vieren thuis nog steeds traditie getrouw Sinterklaas. Maar daarna wordt altijd gelijk de boom opgezet en mogen de klokjes luiden... wat een gezellige tijd is het toch altijd en daarom waag ik ook een kansje op deze super leuke give a way.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke actie, Marleen! Ik doe graag mee, want de stencils zijn erg gaaf. De appel, paddenstoeln en herfstbladeren heb ik afgelopen maandag op mijn verjaardag gekregen. Wat zou het tof zijn om de collectie uit te kunnen breiden met kerstversies....
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit zijn ook supermooie stencils. Je hebt ons al geweldig leuke creaties laten zien.... het lijkt me wel wat om ze te winnen... groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuke set stencils ga je verloten. Ik wil graag een kansje wagen.
    Ik ga het op mijn blog plaatsen.

    Fijne dag.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh ze zijn superleuk Marleen, ik wil ook graag een kansje wagen!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wouw wat gaaf ik wil die graag winnen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuke stencils...ik doe graag mee !!!

    Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooo wat lief! Ik waag graag een kansje om deze te winnen,zo kan ik deze mooie kaarten zelf eens proberen te maken. Lieve freubelgroetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh yes, de kerstbal heb ik al, maar voor de sneeuwpop en klokken doe ik graag mee 😁

    Groetjes
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wordt graag lid van je site ! En zou graag aan deze actie mee doen , vind de producten van Marian Design fijn om me te werken en zou graag ideeën uit wisselen met anderen .

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Adorable stencil designs! I'd be delighted to win them!
    I am already a follower here!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Marleen, wat een gave give away! volg je al geruime tijd met je prachtige creaties! Wil graag een gokje wagen voor deze give away.
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jij hebt al laten zien wat voor moois je met deze stencils kunt maken. Ik doe heeeel graag mee!! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Marleen, wat gaaf dat je dat mag weggeven! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Altijd leuk om kans te maken op deze Fantastiche stencils:)groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Goed idee van je Marleen, ik doe graag mee!!
    Groetjes, Ellen van Maaren

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geweldig leuk idee, doe graag mee. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel leuk Marleen, wat een toffe winactie. Ik doe graag mee. En inderdaad, hier ook nog druk aan de gang met de kerstkaarten :). Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuk cadeautje zijn dit zijn als je dat op je deurmat vind, Top Marleen!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen