Buttons/pagina's

    

donderdag 27 december 2018

In de wolken...

Super blij ben ik met de nieuwe Craft stencils die ik voor Marianne Design mocht ontwerpen. Deze keer het geboorte thema met een wolkje, met maan, sterren en regendruppels (voor een babyshower kaart) en een heus tipi tentje!! Ook vind je in de januari collectie een Craft stencil voor het voorjaar, namelijk een kruiwagen.

Voor the Collection mocht ik met het wolkje en de tipi aan de slag. Neline heeft een schitterend voorbeeld gemaakt met de kruiwagen, deze vind je op de website van Marianne Design. Zie: https://mariannedesign.nl/craft-stencils-wheelbarrow-by-marleen

Lieve groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design:
Collectables: COL1385 (Eline's Sheep)
Craft stencil: PS8020 (Cloud by Marleen)
Clear stamps: EC0175 (Eline’s cute animals – sheep)
Decoration paper: CA3127 (Silver)
Pretty Papers bloc: PB7055 (Eline’s Sweet Dreams)
Enamel dots: PL4515 (Snow & ice)
Rhinestones: CA3136 (Silver)



Gebruikte materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1443 (Giftwrapping - Karin`s bird, hearts & tag)
Craftables: CR1374 (Box card - pompons), CR1456 (Punch die baby items),
CR1457 (Punch die hand & feet)
Creatables: LR0380 (Crochet)
Craft stencil: PS8021 (Tipi by Marleen)
Clear stamps: EC0175 (Eline’s cute animals – sheep)
Knipvel: VK9574 (Funny’s baby)
Decoration paper: CA3135 (Silver mirror paper)
Glitter paper: CA3104 (snowpaper)
Pretty Papers bloc: PB7055 (Eline’s Sweet Dreams)

Natuurlijk ben ik ook al weer aan de slag gegaan met een 'How to...'. De eerste vind je hier aanstaande zaterdag! 

6 opmerkingen:

  1. Prachtige patronen heb je weer uitgewerkt Marleen.
    Dit keer in de thema lente en geboorte.
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach wat leuk en lief zeg, ik smelt gewoon. Prachtig papier ook. Je bent een kei hoor hierin. Ik wens je hele fijne jaarwisseling en een jaar vol freubel plezier. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie stencis en erg leuke kaarten geworden.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo schattig! Prachtige stencils en uitwerkingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heeeel erg leuk! Ben zelf deze week ook aan de slag gegaan met het wolkje, binnenkort op mijn blog! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen