Buttons/pagina's

    

maandag 24 december 2018

the Lord has come

Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.
Johannes 3:16

Hierbij wil ik jullie allemaal graag hele fijne, gezellige en gelukkige Kerstdagen toewensen!
Lieve kerst-groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design:
Craftables: CR1447 (Circle & stars)
Creatables: LR0142 (Poinsettia mini), LR0541 (Palm trees), LR0559 (Nativity scene)
Clear stamp: KJ1719 (Christmas song)
Glitter paper: CA3104 (snowpaper)
Pearls: CA3133 Off-white)
Pretty Papers bloc: PK9142 (Apres Ski)

7 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Marleen. Hier gaat het om met Kerst.
    Ik wens jou ook hele gezegende Kerstdagen en een gezond en vredig 2019.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Marleen. Jij ook goede kerstdagen en een Voorspoedig Nieuwjaar toegewenst.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Marleen. Allereerst wat een leuk kaartje. Voor de rest wil ik.zeggen dat ik trots op je ben wat je tot nu toe bereikt heb. Echt super. Dank je wel voor de inspiratie het afgelopen jaar. Heel veel goeds gezondheid en vooral veel creativiteit in 2019 gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi kaartje...rustig en eenvoudig maar TOP!
    Fijne Feesdagen en een creatief 2019!!
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje weer, prachtige tinten!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kerstkaart, en een fijne 2e kerstdag.
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie rustige kerstkaart, jij en fam ook fijne dagen :) groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen