Buttons/pagina's

    

zaterdag 23 november 2019

Leuk plan en graag jullie inbreng

Na een spontane brainstormsessie via WhatsApp, smeedde Eline en ik leuke plannen die we even met jullie willen delen. En ook zouden wij heel graag jullie reactie en eventuele ideeën horen.

Omdat onze stijlen en smaak zo goed op elkaar aansluiten, leek het ons leuk om ook echt samen iets nieuws te ondernemen. We zien al zoveel werkstukken voorbij komen waarbij onze materialen vrolijk gemixt en gecombineerd worden. Dus leek het ons leuk om een dag te gaan organiseren waarin we met elkaar mooie dingen gaan maken en eventueel het een en ander kunnen leren. Een dag om je onder te dompelen in papier en stansjes en stempels en sjablonen etc. Maar ook een dag waarin je gezellig nieuwe mensen kunt ontmoeten en waarna je met veel inspiratie weer naar huis gaat.

Uiltjes en Pretty Papers bloc: Eline - Kerstboom, kerstlichtjes, cadeautje, tekststempeltjes: Marleen
Eline heeft, sinds ze verhuist is, een leuke mogelijkheid om in de Betuwe pal aan de Waal zo’n dag te organiseren. Met een lunch en lekkers tussendoor. En eventueel een frisse neus halen en de vele schepen zien langs varen.
Het zou een workshopdag kunnen worden. Waarin je met onze materialen kan spelen en combineren. Of we kunnen misschien iets vertellen van hoe we te werk gaan bij het ontwerpen van onze Marianne Design materialen. Of ik kan je uitleg geven hoe ik kleuren en vormen combineert in een werkstuk. Eline kan je inspiratietechnieken leren en vertellen hoe zij een start maakt bij een nieuw creatief project.
Er zijn talloze manieren om deze dag een leuke en leerzame dag te maken. Of misschien wil je helemaal niet echt iets leren, wil je gewoon lekker knutselen en met ons babbelen…

Dát willen we nu juist zo graag van jullie horen. Hoe zou zo’n dag met Eline en mij eruit moeten zien en wat zou je willen doen?

Wij zijn heel benieuwd! En de leukste reactie krijgt een cadeautje van ons.
Je kan hieronder reageren of een van ons een mailtje sturen. Wij voegen dan alle reacties bij elkaar en gaan dan verder met dit plan uitwerken.

En ook leuk; volgende week woensdag 27 november zetten wij een gezamenlijke kerstweggever op onze blogs en andere Social Media, dus houd die in de gaten, want het wordt een hele leuke!!

Dank jullie wel!
Eline en Marleen


(De materialenlijst voor de kaart hierboven volgt later in de How to... met Craft stencil 'Christmas tree by Marleen') 

18 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee joh. Helaas voor mij niet mogelijk, anders was ik zeker gekomen. Veel plezier met de voorpret! Een super leuke kerstboom is dit. geweldige kleuren. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Marleen en Eline. Wat een fantastisch gaaf idee. Wat ik zou willen is er bij zijn maar dat last mijn gezondheid niet toe. Ik ga mijn uiterste best doen..Wat ik gaaf zou vinden is van allebei van jullie wat inspiratie kunnen afpakken. Jullie zijn vindingrijk. Verder is het al een feest op zich zo n dag met jullie. Laat me verrassen. Alles wat jull ie d oen en maken en gemaakt hebben is fantastisch

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach Marleen wat een super leuk idee hebben jullie toch. Daar wil ik wel bij zijn op zo'n dag. Wat je schrijft vind ik al zo leuk. Want ik wil nog steeds leren. En diep heel diep in mijn hart zou ik ook wel een idee willen aandragen om te ontwerpen. Wat nog geen idee, hoe ook nog niet. Maar van het idee wordt ik blij, net zoals ik blij ben van mijn freubeldag vandaag. Ik was bezig met het schitterende blokje waar jou kerstboom ook van is. Ik werd zo blij van dat blokje met de schitterende kleuren. En daarbij Eline's diertjes gebruiken. En dat is wat onze hobby teweeg brengt:blijdschap, inspiratie, delen, verbondenheid. Ook dat uitdragen is al geweldig. Succes, groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit klinkt echt super leuk, je zou bijna denken aan een opzet van de MD clubdagen.
    Denk dat hier best veel mensen op af gaan komen. Misschien een soort uitleg presentatie hoe jullie te werk gaan en tot de ontwerpen komen, hoe zich dat verder ontwikkeld naar het uiteindlijke product toe. En dan natuurlijk nog een project kaartje maken met jullie bijde prodcuten. Als je hulp zoekt kun je me altijd contacten.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee.
    Ben helemaal weg van jullie creaties.
    Zie hier van die mooie creaties staan.
    Ben benieuwd naar jullie uitwerking.
    Heel veel succes met de voorbereidingen.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Top idee! Het lijkt me erg tof om wat workshops te volgen en misschien tussendoor (na de lunch) een fijne wandeling langs de Waal maken? :)
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super tof en gezellig idee!
    Ik wens jullie heel veel inspiratie en succes toe om dit plan uit te werken tot een mooie dag.
    Ik denk niet dat ik er bij zal zijn, maar toch mijn mening: voor mij zou het helemaal voldoende zijn om gewoon met jullie prachtige materialen te kunnen knutselen. Zoals ik wel vaker doe ;)
    Liefs, mam.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk idee. Mijn idee voor zo'n dagje: beginnen met een kop koffie met iets lekkers zodat alvast wat bij kunt praten met andere bloggers. Daarna een praatje van jullie hoe jullie te werk gaan. Daarna lekker aan de slag in (diverse rondes) workshop. Leuk om iets mee naar huis te nemen en op je eigen blog en/of facebook te zetten, zodat je ook andere weer enthousiast te maken. Kortom een combi van informatie, gezelligheid en samen aan de knutsel. Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk idee, ik zie nu hier de reacties, ik heb bij Eline wat geschreven en volgens mij komen de idee wel aardig overeen...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik kan wel proberen iets super origineels op te schrijven maar de andere dames hebben het eigenlijk al perfect verwoord: super gezellig idee en wát er óók uitkomt..het wordt geheid een topdag waar ik dolgraag deel van wil uitmaken!
    Kijk uit naar volgende berichten!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Marleen,

    Ik heb deze reactie zojuist bij Eline achtergelaten, maar publiceer hem hier ook nog even:
    Een dag waarbij mijn twee favoriete ontwerpsters bij elkaar komen, daar moet ik bij zijn! Wat een fantastisch idee!

    Het lijkt mij leuk om van jullie beide het verhaal achter de ontwerpen te horen. Dat hoeft niet heel uitgebreid, maar als de dag daarmee zou beginnen als introductie lijkt mij dat heel erg leuk. Dat is denk ik ook een meerwaarde ten opzichte van het volgen van een willekeurige workshop.
    Verder is het natuurlijk leuk om naar hartelust (of naar aanleiding van wat voorbeelden) aan de slag te gaan met producten van jullie beiden. Zelf vind ik workshops altijd erg leuk: starten met een algemeen idee, iedereen gaat aan de slag en komt uiteindelijk wel met een persoonlijke uitwerking. Tijdens pauzes (of tussen het knutselen door) is er dan ruimte om met elkaar te kletsen.
    Misschien is het nog leuk om een ideeënbus neer te zetten waarin men suggesties kan doen voor nieuwe ontwerpen (van collectantes of craft stencils). Al hebben jullie waarschijnlijk zelf al genoeg ideeën op de plank liggen... het lijkt mij leuk om te doen en misschien dat een van onze ideeën dan ooit wel uitgewerkt wordt.

    Zo zou mijn ideale dag met jullie eruit zien :).

    Maar wat de invulling uiteindelijk ook gaat zijn, ik houd graag een plekje vrij in mijn agenda!

    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige creatie is dit! Super lief zijn die uiltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een super leuk idee van twee kanjers! Een workshop lijkt mij heel leuk om te zien hoeveel creaties er uit de bus komen! Een héle dag kan ik helaas niet, maar een dagdeel zou ik graag volgen!
    Lieve groetjes van Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk idee en het toeval wil dat ik ook in de Betuwe woon, eindelijk eens dichtbij voor mij! Ik word altijd heel blij van jullie spulletjes, dus een dagje met die spulletjes spelen, lekker eten, gezellige mensen ontmoeten en nog een workshopje hier en daar, top dag! Wat ik leuk zou vinden is om te leren nog creatiever met jullie mallen om te gaan, zoals jij vaak doet. Jouw projectjes zien er altijd zo 'gelikt' uit, zo goed alles op elkaar afgestemd en soms ook zo verrassend wat en hoe je combineert. En natuurlijk wil ik graag weten waar jullie de inspiratie vandaan halen en of jullie ook wel eens géén inspiratie hebben? En hoe wordt jullie idee een mal? Nou ja, genoeg vragen, maar het zal vooral een gezellige dag vol leuke ontmoetingen worden! Succes met jullie idee en ik houd het in de gaten zodat ik de datum kan noteren! Lieve groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel verhaal, maar vergeet te zeggen dat je de Kerstboom weer prachtig hebt opgetuigd! Dat bedoel ik dus😄!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtig idee!! Heerlijk zo'n hele dag met jullie mooie ontwerpen aan de gang. Mooie dingen maken met vragen die worden besproken en ik denk met veel leuke ontmoetingen!
    Veel succes en ik hoop dat ik snel een datum in mijn agenda kan noteren.
    Lieve groetjes,
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Te ver voor mij maar genoeg animo marleen! Ik geniet zowiezo van je stencils en stansen het werkt heel prettig en ook jouw uitleg op je blog is heel fijn. Maak er een geezellige dag van in de Betuwe samen met Eline en ga zo door!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen