Buttons/pagina's

    

woensdag 27 november 2019

Weggever samen met Eline

MEEDOEN KAN NIET MEER, LATER VANDAAG MAKEN WE DE WINNAAR BEKEND.

Dank jullie wel voor de vele reacties die Eline en ik kregen op onze vraag over de workshops die wij samen willen gaan organiseren. Uit de enthousiaste berichten bleek dat jullie het heel leuk zouden vinden om aan zo'n bijeenkomst mee te doen, dus Eline en ik gaan de koppen weer bij elkaar steken en houden jullie op de hoogte.

Maar nu eerst een Weggever!
En dit keer natuurlijk een weggever van ons samen.
Deze kaart maakte ik een tijdje geleden:


Eline vind deze kaart ook ontzettend leuk, dus zijn we van deze kaart uit gegaan. De materialen die je nodig zou hebben om deze kaart na te maken geven we allemaal weg.

Eline ontwierp het vosje, de dessins en het achtergrondknipvel, dus die krijg je van haar.


Ik ontwierp de bloemen en de stempeltjes, dus die krijg je van mij, met een extra bloemen-stans erbij!


Wat moet je doen om dit hele pakket te winnen?
Deze keer iets meer dan anders, omdat we deze weggever samen organiseren. Laat om kans te maken een berichtje achter bij mij EN bij Eline!
Dit kan op onze blogs (hier vind je Elines blog).
Maar ook op Facebook (Eline en Marleen).
En op Instagram (Eline en Marleen).

Op zaterdag 30 november trekken we al een winnaar. En we controleren of je bij ons ALLEBEI een reactie hebt achtergelaten hoor! :)
Veel succes!
Marleen en Eline

47 opmerkingen:

  1. Wat een mooie vosjes! Ik heb net je kerstboom, uiltjes en luiaard aan m'n "Marleen-verzameling" toegevoegd. Ik word zo blij van jouw prachtige designs. Bedankt Marleen!

    BeantwoordenVerwijderen

  2. LEUK dat jullie samen gaan brainstormen 
    over de invulling van de toekomstige super leuke/leerzame/inspirerende dag en wát een keigave weggevers, ik doe héél graag mee!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marleen ! Supermooie kaart met die lieve vosjes en zo prachtig dit zacht getinte papier! Jij en Eline zijn echt wel een top-combinatie hoor! Jullie creaties vullen elkaar zo goed aan! Maar dat is jullie intussen ook wel duidelijk :)
    Ik zou ook heel graag eens een keertje aan een leuke leerrijke workshop mee doen, maar die zijn voor mij véél te ver. Ik volg jullie allebei via blogs. Steeds enthousiast over jullie collecties, waag ik daarom ook mijn kans om er eentje mijn richting te doen uitkomen :) Alvast dank je wel voor deze kans! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke weggeef actie. ik volg je al een tijdje en geniet van je mooie voorbeeld kaarten. Dus zou het super vinden om deze set te winnen en met je voorbeeld kaart aan de slag te gaan.
    Ik ga duimen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kom net van het blog van Eline vandaan. Ik heb deze prachtige kaart al eerder op je blog zien verschijnen, met mooie zachte kleuren en zo schattig met de vosjes en prachtige bloemen en de mooie fijne tekst. Prachtig geheel zo. Ik wil graag een kansje wagen om dit mooie pakket te winnen.
    Succes met het organiseren van de workshop dag samen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke kaart is dit geworden, en zo speciaal door jullie allebei gemaakt.
    Prachtig hoor.
    Ik zou graag meedoen met de wedstrijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marleen, wat een schitterende kaart heb je gemaakt! Zo ontzettend hoog knuffelgehalte hebben de vosjes zo..echt prachtig! Jij en Eline zijn een superduo. De een vult de ander aan. Daar moeten jullie natuurlijk wat mee doen en wij plukken daar de vruchten van;)Het is gewoon heel fijn om geinsireerd te worden door andere mensen en ik zou daarom graag een kans willen maken om dit leuke pakket te winnen en zelf aan de slag te gaan. Succes met jullie samenwerking en ik hou mijn fingers crossed! Lieve groet, Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig leuke actie en wat een schattige kaart! Heb de vosjes niet en ook de bloemen niet dus ga een kansje wagen. Ben fan van alle producten van jou en Eline! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een geweldige actie ben benieuwd wat er uit komt als jullie de koppen weer bjelkaar gaan steken
    ik doe graag mee voor de mooie giveaway
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk setje en wat zijn jullie een goede combinatie, ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh Marleen wat een super leuke weggever!! Zo mooi bij elkaar. En laat ik dit keer het allemaal nog niet zelf gekocht hebben.
    Ik wens jou ook een december vol liefde en gezelligheid!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super leuke kaart. Die zou ik ook wel willen maken met deze leuke spulletjes. Groetjes Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk! Ik doe heel graag mee, wat een schattig kaartje heb je weer gemaakt Marleen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke actie en super mooie voorbeeld. Ik doe graag mee met deze super leuke reactie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey Marleen!
    Eerst een compliment voor alle mooie creaties. Ben echt groot fan! Wat prachtig, steeds weer. Voor mij mooie inspiratie
    En nu ook nog geweldige mallen en stansen. Maak me gek....hoe geweldig.
    Hihi...ik wil ze allemaal...maar ja, da's niet zo 1,2,3 gedaan.....geeft niks....mijn collectie breid ik langzaam uit. Hopelijk win ik deze set....weer een stapje verder. Zoniet....ach dan geniet ik gewoon van het mooie voorbeeld!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superrrrrrrr, ik ben dol op jullie ontwerpen, dus ik kom graag in aanmerking ☺️. Ik heb al veel, maar nog niet alles 😜. Fijn dat jullie zoveel reacties hebben gehad en dat jullie nu de koppen bij elkaar gaan steken.

    Groetjes
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw! Wat een geweldige kaart en wat gaaf dat we kans maken op die mooie producten. dankjulliewel! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw wat zijn jullie gul dames
    Zo'n weggever ontvangt veel deelnames
    Maar ook ik doe mee, ik vind ze prachtig
    Ik wacht nu af maar ben wel een beetje zenuwachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow, wat een super mooie kaart.
    De vosjes zijn zo leuk.
    Wat een leuke gave giveAway.
    Ik ben wel benieuwd wat jullie verdere uitwerking van je plannen zijn.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauwie wat een leukerd! Ik heb al veel 'Eline diertjes'maar nog niet het vosje! En de spulletjes zo samen om deze kaart te maken zou ik graag willen winnen!
    Creatieve groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke samenwerking heb je met Eline.
    Ik bezit inmiddels al heel veel van jouw mooie spulletjes, maar deze gave bloemen en stempeltjes heb ik nog niet. Dus ik doe graag mee!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een snoezig kaartje. Het lijkt me leuk om ook eens zoiets te maken.
    Even overhoppen naar het andere blog.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Deze kaart is bijna niet te weerstaan zo schattig! Wordt er vrolijk van.
    Dus wil graag kans maken erop.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Marleen,ik kom net van het blog van Eline waar ik de geweldige kaart gezien heb met de kans om de materialen te kunnen winnen,wat zou ik daar blij mee zijn!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige kaart en wat een top give away dames. Ik waag een gokje.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Geweldige give away,zulke leuke dingen,in lieve kleurtjes,succes met de samenwerking.doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat ontzettend leuk 😍😍Ik werk bij de zorgorganisatie Reinaerde....dus vosjes zijn hier zeer welkom (we hebben ook n vos in ons logo)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuke actie en ik verheug me op de workshop volgend jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Super van jullie! Vind het geweldig leuk dat jullie samen een workshop gaan organiseren😃 Het vosje heb ik al in mijn bezit. De rest helaas nog niet. Echt superleuk😃

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Geweldige kaart. Met mooie spulletjes. Zou ze heel graag winnen. Wat leuk dat jullie dit samen doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wow.....wat ontzettend gaaf zeg!
    En wat een prachtige kaart heb je gemaakt Marleen.
    Ik doe heel graag mee en heb al ideetjes wat ik ermee ga doen!
    Ontzettend bedankt voor deze kans.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Gek op jullie spullen en materialen, veel van mijn kerstkaarten zijn een combinatie van jullie twee zo leuk en zo mooi om mee te werken.
    groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Dat is weer een prachtige weggever Marleen! Altijd een feest om met jullie spulletjes te mogen spelen. Ik kon het laatst niet laten om de uiltjes mee te nemen maar heb wel staan dubben of het toch niet de vosjes moesten worden. Helaas moeten er keuzes gemaakt worden, maar je weet maar nooit...😄. Dit kaartje met deze materialen is ook weer zo snoezig! Ik ga nu snel een berichtje bij Eline schrijven. Succes met het verder uitwerken van de ideeën voor een workshopdag! Lieve groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Leuk deze combinatie met het materiaal van Eline, ik doe graag mee met deze verloting

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat ontzettend een leuk dat jullie elkaar niet zien als concurent maar vooral de passie voor het ontwerpen van mooie materialen met elkaar sillen delen. Jouw kaart is een prachtig voorbeeld om te zien hoe mooi jullie materialen elkaar aanvullen en met elkaar combineren.
    Super leuk dat jullie nu een weggever combineren.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Jullie zijn zo'n mooi duo. Jullie creaties passen zo mooi bij elkaar.
    Ik waag heel graag een kansje.
    De kaart is prachtig en zacht van sfeer!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een leuke kaart heb je gemaakt,Marleen.
    Leuke actie! Ik ga snel naar het blog van Eline.
    Groetjes Ina.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een super leuke kaart.
    Ik doe graag mee met jullie weggever.

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Woooow, wat een super gave weggever, nou wil ik natuurlijk wel aan meedoen. Ik ben een heel grote fan van jullie allebei. Wat geweldig dat jullie gaan samenwerken. Ik kijk nu al uit naar de resultaten. Veel succes gewenst.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hi Marleen, wat een leuke actie samen met Eline. Ik heb al heel wat stansen, papier etc op voorraad, maar niets van de leuke weggevertjes van jullie, dus bij deze doe ik toch een keertje mee..... Heel veel succes met jullie samenwerking!
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wow, so wonderful prize. I just love your amazing products.
    Thanks for the chance to win.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  42. My FB accaunt is Moje Veselje. On instagram I'm @valerija.jakolic.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een leuke weggever,je hebt een hele mooie kaart gemaakt en die zou ik graag na willen maken (als mij dat gaat lukken)want de kaart is erg mooi
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een leuke actie zeg! Daarom doe ik graag mee. Klaas dat jullie dit organiseren! Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat een leuke kans om iets te winnen. Dat zou een leuk Sinterklaas cadeautje zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat een ontzettende leuke nieuwe materialen weer. Er borrelen genoeg ideetjes op. Ik doe graag mee met deze winactie en nu maar duimen!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat een mooi kaartje. Zo mooi aangekleed .Ik vind die vosjes zo snoezig. Super leuke actie van jullie samen.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen