Buttons/pagina's

    

vrijdag 27 maart 2020

Dikke schildpadden-knuffel

Dit kaartje met het lieve schildpadje van Eline wilde ik graag nog aan jullie laten zien. Hij is eigenlijk wel toepasselijk nu... en misschien hebben we allemaal wel even een dikke knuffel nodig, van iemand die we nu even niet kunnen zien en even geen knuffel kunnen geven.
Ik mis mijn ouders erg en zou hun graag een hele dikke knuffel willen geven!

Lieve groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design:
Collectables: COL1480 (Eline's Turtles)
Creatables: LR0388 (Flower doily), LR0650 (Petra's grass)
Clear stamps: EC0171 (Eline's tekst)
Pretty papers bloc: PB7058 (Eline's babies little miracles A4)
Diamond gems: JU0937 (Light pink & pink)
Pearls: CA3132 (White)
Rhine stones: CA3136 (Silver)


9 opmerkingen:

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen