Buttons/pagina's

    

zaterdag 28 maart 2020

Felicitatie met een cupcake

De nieuwe materialen van de april collectie van Marianne zijn weer verkrijgbaar in de hobbywinkels. In deze nieuwe collectie vinden jullie ook mijn nieuwe 'smakelijke' materialen. Namelijk de Collectables 'Cupcake by Marleen' (COL1481) en het Craft stencil 'Party cake by Marleen' (PS8057).

Voor the Collection #88 maakte ik deze kaart!
De werkbeschrijving is dus als download terug te vinden op de website van Marianne Design. Zie: https://mariannedesign.nl/downloads

Lieve groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design:
Collectables: COL1323 (Flower set), COL1481 (Cupcake by Marleen)
Craftables: CR1468 (Doodle circle)
Creatables: LR0651 (Gefeliciteerd tekst)
Decoration paper: CA3126 (Gold)
Glitter paper: CA3104 (snowpaper)
Soft glitter paper: CA3143 (Soft glitter paper - Gold)
Pretty Papers blocs: PK9163 (Sea sparkle by Marleen), PB7058 (Eline's babies little miracles A4)
Diamond gems: JU0937 (Light pink & pink)


8 opmerkingen:

  1. Die ziet er heerlijk uit!
    Erg leuk.
    Liefs, mam.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heey Marleen,

    wat een heerlijk zoete cupcake verjaardagskaart. Jouw designblokje pas erg leuk bij die van Eline (had ik nog niet aan gedacht dus bedankt voor de inspiratie). Ik ben gek op cupcakes en dit is een supergave aanvulling op mijn andere cupcakemallen. Hier valt jouw mal als het goed is samen met de gefeliciteerdmal dinsdag op mijn matje.

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een lekker gezellig kaartje.
    Mooie mal weer,top.
    Groetjes Elle-jeanne .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mmmm... wat een lekk... leuk kaartje heb je gemaakt.
    De kleurtjes maken het extra zoet.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf kaartje weer, super leuke cupcake.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen