Buttons/pagina's

    

maandag 21 september 2020

A very happy I DO day!

De tijd gaat zo snel... we zijn alweer een maand verder! Op 22 augustus trouwde mijn zusje met de man van haar leven en wat was het ondanks alles een prachtige dag.

Begin februari gingen mijn moeder, twee van haar vriendinnen ik met mijn zusje mee shoppen voor haar trouwjurk. Altijd een bijzonder moment om bij aanwezig te mogen zijn! Toen ik trouwde kreeg ik van haar iets voor bij mijn trouwjurk en nu kon ik dit ook voor haar doen. Het envelopje hieronder maakte ik voor haar en heb ik die dag ook gegeven. 


Toen was het wachten en voorbereiden tot de zomer en jawel... in de tussentijd kon ik weer iets voor haar terugdoen. Op de dag dat ik trouwde was zij onze ceremoniemeester en nu zou ik die voor hun zijn. 
Helaas kwam toen in maart alle ellende rondom het Corona virus. Ook op hun bruiloft heeft dit een enorme stempel gedrukt... maar ze hebben het toch door laten gaan. Het was een prachtige dag met stralend weer, een klein gezelschap in een sfeervol zaaltje met privĂ© terras in Amsterdam. 
Foto's van de bruiloft ga ik hier niet delen maar toch een klein fotootje van mij als ceremoniemeester en mijn jongste zoontje Mike die de ringen mocht geven! Op het andere fotootje de corsages en bedankjes van die prachtige dag.


En... natuurlijk horen er ook cadeautjes bij een bruiloft en maakte ik voor hun een mooie kaart. Hiervoor heb ik uiteraard mijn Craft stencil 'Party cake by Marleen' gebruikt en deze omgetoverd tot een bruidstaart. 


Gebruikte materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1323 (Flower set), COL1481 (Cupcakeje by Marleen)
Craftables: CR1352 (Lables Basic shape), CR1479 (Cyclamen by Marleen), CR1507 (Kaarten steun extra)
Creatables: LR0568 (Layout – tekst LOVE)
Craft stencil: PS8057 (Party cake by Marleen)
Clear stamps: CS0999 (Wedding sentiments - UK)
Glitter paper: CA3104 (snowpaper)
Decoration paper: CA3127 (Silver)
Pretty Papers bloc: PK9160 (Romantic dreams)
Diamond gems: JU0937 (Light pink & pink)
Enamel dots: PL4515 (Snow & ice)
Pearls: CA3132 (White)


9 opmerkingen:

  1. Een heel mooi envelopje en bruidstaart!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat envelopje met bruidsjurk erop. Ook de kaart met taart is schitterend!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart gemaakt. Gefeliciteerd met de trouwdag van je zusje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat deze dag toch door kon gaan. Er zijn zoveel feesten afgelast....
    Leuke foto van jou en je zoon en een prachtige kaart heb je gemaakt!
    Trouwens, de envelop ziet er ook heel mooi uit met de trouwjurk voorop.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart en schitterende taart!
    De mooie foto van jou en Mike zag ik al, wat leuk dat jullie zulke bijzondere taken hadden.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie kaart,en wat fijn dat het een prachtige dag is geweest,en een prachtige foto met je jongste zoon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn dat het toch nog een mooie dag geworden is. De fot's zijn prachtig en ook de kaarten natuurlijk die je gemaakt hebt.
    Groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen