Buttons/pagina's

    

dinsdag 15 september 2020

Een brief voor jou

Wat is het toch heerlijk om te knutselen, ik kan er zo van genieten! Helemaal in de herfst, dat is echt mijn seizoen. Ik kon het dan ook niet laten om mijn nieuwe postmaterialen te combineren met het prachtige nieuwe Pretty Papers bloc 'Autumn Whispers' van Eline. 


Deze kaart heb ik gemaakt voor het blog op de Marianne Design website. De werkbeschrijving en materialenlijst zijn daar terug te vinden. Zie: https://mariannedesign.nl/blog/een-brief-voor-jou

Lieve groetjes, Marleen

6 opmerkingen:

  1. Wat leuk schattig kaartje Marleen.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje. Heb je envelopjes ook aangeschaft. Binnenkort maar eens mee knutselen, want daar is het prima weer voor.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Enig, dat haasje dat een brief gaat posten! Superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marleen,
    Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt met je leuke spulletjes!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen