Buttons/pagina's

    

vrijdag 23 oktober 2020

Groeten Sinterklaas

Vanaf dit weekend is de november collectie van Marianne Design verkrijgbaar in de hobbywinkels. In deze november collectie vinden jullie van mij de Craftables 'Wood stove by Marleen' en 'Sinterklaas set by Marleen' en... een heel nieuw product! Namelijk de Paper set 'Sint & Piet'. Dit setje bestaat uit dessinpapier, een stickervel, paper art silhouettes en een stansvel. Heel veel leuks voor het maken van Sinterklaaskaarten, cadeautjes en labels!!

Lieve groetjes, Marleen

Gebruikte materialen Marianne Design: 
Craftables: CR1487 (Presents bag by Marleen), CR1488 (Presents by Marleen), CR1489 (Schoen zetten by Marleen), CR1525 (Wood stove by Marleen), CR1526 (Sinterklaas set by Marleen)
Clear stamps: CS1042 (Pietenpost by Marleen)
Decoration paper: CA3126 (Gold)
Soft glitter paper: CA3143 (Gold)
Paper set: PK9173 (Sint & Piet)
Pretty Papers bloc: PK9170 (Wood Stone)
Enamel dots: PL4510 (Gold & silver)

Deze kaart mocht ik maken voor the Collection #95. Na het uitkomen van de collectie zijn de werkbeschrijving en de uitgebreide materialenlijst weer terug te vinden op de website van Marianne Design, zie: https://mariannedesign.nl/downloads


8 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart en wat zijn de stansen leuk.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heey Marleen,

    een geweldige kaart. Eindelijk een stans van een kachel en het papier ziet er ook super uit. Sinds ik een nichtje heb kan ik deze malletjes en bijbehoren niet weerstaan en kan ik jaarlijks een kaartje sturen en een label aan een cadeautje.

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat super leuk weer allemaal!! Krijg zo al helemaal zin in Sinterklaas.
    Mooie kaart!!
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig en heb ze net binnen dus ik kan voor mijn jongste nichtjes aan de gang :) groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk Marleen. De houtkachel past er perfect bij! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart Marleen
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen