Buttons/pagina's

    

woensdag 21 oktober 2020

Hollandse huisjes

Even een vrolijk Hollands kaartje tussen alle herfst en winterkaarten. Gemaakt voor die lieve Els Wezenbeek, die gisteren jarig was! Natuurlijk heb ik hierbij haar knipvel en papier bloc gebruikt.

Lieve groetjes, Marleen

Gebruikte materialen Marianne Design: 
Creatables: LR0654 (Tulip Doily)
Clear stamps: CS1065 (Opkikkerteksten by Marleen - 'Van harte' tekstje)
Design folder: DF3458 (Dutch houses)
Knipvel: EWK1275 (I love Holland - Tulip)
Pretty Papers bloc: PK9168 (I love Holland - A4)
Pearls: CA3132 (White)
Rhinestones: CA3136 (Silver)


4 opmerkingen:

  1. Een heel mooi 'Hollands' kaartje Marleen, zo leuk die huisjes en die prachtige bos tulpen
    Doet me al het voorjaar denken...maar dat duurt nog wel even..was het alvast maar zover ;-))
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi en vrolijk kaartje maakte je Marleen.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super gaaf kaartje. Heel leuk gedaan Marleen

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen