Buttons/pagina's

    

zondag 27 december 2020

Gefeliciteerd lieve zus...

Net voor de Kerst was mijn zusje jarig... haar cadeautje had ik ingepakt met mooi papier van Dille & Kamille. Ik vond het papier zo mooi dat ik besloot er een bijpassende verjaardagskaart bij te maken!

Lieve groetjes, Marleen

Gebruikte materialen Marianne Design: 
Craftables: CR1468 (Doodle circle), CR1469 (Doodle square), CR1477 (Punch die Sakura),
CR1494 (Natural twigs)
Creatables: LR0546 (Anja's beautiful flower), LR0547 (Anja's leaf set), LR0651 (Gefeliciteerd tekst),
LR0691 (Wicker Wreath)
Enamel dots: PL4503 (Enamel stickers black & white)
Pearls: CA3132 (White)
Rhine stones: CA3136 (Silver)


10 opmerkingen:

  1. Heel mooi, gaaf papier en mooie combi met de krans!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi papier is het! Lijkt super die combinatie.
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Marleen....een echt cadeautje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een fleurige combinatie zo.
    Helemaal leuk!!!

    -xies- Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje! Ik snap dat je het papier zo leuk vindt ;)
    Hartelijke groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Voor je zus Marleen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marleen wat een fleurig kaartje voor je zus, ze boft maar met jou. lieve groet Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alsnog gefeliciteerd met je zusje en Prachtig kaartje heb je voor haar gemaakt :) groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi kaartje, ik ga je gelijk ook volgen en nog wat verder kijken.
    Fijne jaarwisseling,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig hoor deze gezellige kaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen